رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۱۴ کیلوگرم موادمخدر در ۲ عملیات جداگانه پلیس در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 25 July 2017
به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ بیژن خدایی در این رابطه افزود: به دنبال گزارش های رسیده مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر توسط فردی از استان البرز به قزوین، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس پس از بررسی و صحت موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضائی، سرانجام موفق به شناسایی خودرو حامل موادمخدر شد.

سرهنگ خدایی گفت: متهم برای گمراه کردن ماموران از یک سرنشین زن و سه کودک خردسال 2 تا 10 سال استفاده کرده بود که با هوشیاری ماموران خودرو پرایدی وی متوقف و در بازرسی از آن هشت کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و 2 متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به عملیات دوم پلیس، تصریح کرد: در پی کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش مقادیری موادمخدر در یکی از محلات قزوین، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند،اضافه کرد: پلیس در بازرسی از منزل مسکونی فرد متهم 6 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز در این باره دستگیر شد. 

سرهنگ خدایی در پایان ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با موادمخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند. 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار