معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از راه اندازی فاز اول سامانه اشتغال پایدار در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 25 July 2017
سعید پاینبرد در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز ششم مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، فاز اول سامانه اشتغال پایدار راه اندازی شد.

وی افزود: این سامانه جهت معرفی رشته های موجود در هنرستان های استان قزوین، ارایه خدمات آموزشی دوره های مهارت های زندگی به صورت مجازی، معرفی خدمات آموزشی که به صورت حضوری در هنرستان های استان اجرا می گردد و مشاهده تولیدات هنرستان های استان و آشنایی با توانمندی های هنرجویان هنرستان ها و ... راه اندازی شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: از ویژگی های دیگر این سامانه قابلیت بهره برداری از آن بر روی گوشیهای تلفن همراه علاوه بر استفاده در بستر اینترنت می باشد، همچنین قابلیت ثبت سفارش کالا و خرید کالا یا ثبت سفارش دوره های آموزشی به منظور برآوردن نیازهای اختصاصی و احترام به مشتری (مشتری مداری) را دارا است.

پاینبرد اضافه کرد: به سبب درخواست متعدد فرهنگیان، فاز اول این سامانه طراحی و در دسترس قرار گرفت است و با بروزسانی خودکار قابلیت های دیگر آن نیز طراحی و عرضه خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار