مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اینکه معافیت ۱۳ ساله مالیاتی در خرمدشت اجرا می‌شود گفت: تاکنون ۱۲۳ قرارداد در شهرک صنعتی خرمدشت منعقد شده که از این تعداد زمینه اشتغال ۱۵۳۳ نفر با پروانه بهره‌برداری ۶۲ واحد تولیدی فراهم می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 30 July 2017
به گزارش خبرگزاری از قزوین، حمیدرضا خانپور صبح امروز در بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرک صنعتی خرمدشت اظهار داشت: شهرک صنعتی خرمدشت از ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی برخوردار است.

وی بیان کرد: در راستای افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه تولیدات ملی مشوق‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که مسئولان نیز در این راستا باید اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: واحدهای مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت از معافیت 10 تا 13 ساله مالیات برخوردار می‌شوند که این مهم در افزایش سرمایه‌گذاری اثرگذار است.

خانپور عنوان کرد: شهرک صنعتی خرمدشت قطب تولید محصولات فولادی بوده که در آینده نیز شهرک کربن در این شهرک راه‌اندازی خواهد شد که در رونق اقتصادی موثر است.

وی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک صنعتی خرمدشت ادامه داد: هئیت تجاری کشور ترکیه در شهرک خرمدشت حضور یافته و از امکانات سرمایه‌گذاری در این شهرک بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تاکنون 123 قرارداد در شهرک صنعتی خرمدشت منعقد شده که از این تعداد زمینه اشتغال 1533 نفر با پروانه بهره‌برداری 62 واحد تولیدی فراهم می‌شود.

خانپور از بهره‌برداری از طرح شبکه روشنایی شهرک صنعتی خرمدشت با اعتبار 15 میلیارد ریالی خبر داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار