مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت سی‌امین سالروز عروج جاودانه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، یادواره این شهید بزرگوار در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 30 July 2017
به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، با بیان اینکه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی شخصیت ملی دارد، گفت: یکی از مهمترین وظیفه ماست که ابعاد مختلف این شهید بزرگوار را به آحاد جامعه معرفی کنیم.

وی به برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و گفت: این یادواره‌ها فرصتی است تا ویژگی‌های اخلاقی شهیدان از جمله شهید بابایی برای قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان تبیین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در این راستا، به مناسبت سی‌امین سالروز عروج جاودانه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، یادواره این شهید بزرگوار، پنج‌شنبه، ۱۲ مرداد ماه سال جاری، از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.

حقایق پور بیان کرد: امیر سرتیپ دوم حسین خلیلی، خلبان جنگنده اف ۱۴، پژوهشگر مرکز مطالعات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس سخنران این یادواره است.

وی گفت: یادواره فوق، به منظور تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهید بابایی و نقش این شهید بزرگوار در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

حقایق‌پور افزود: در این مراسم یاد و خاطره‌ی پدر و مادر شهید بابایی و همچنین همسر وفادارش که طی سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، همزمان با این یادواره گرامی داشته می‌شود.

وی تصریح کرد: بعد از پایان مراسم، مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسوولان استانی بر مزار شهید بابایی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار را گرامی می‌دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین در حاشیه این یادواره، نمایشگاه عکس شهید بابایی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار