فرماندار آبیک گفت: بخش بستری بیمارستان شهدای آبیک ۴ سال است که تجهیز شده ولی علوم پزشکی قزوین در راه‌اندازی بخش بستری این بیمارستان ناتوان است.
کد خبر: ۴۷۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 02 August 2017
علی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین، اظهار داشت: شهرستان آبیک تنها 2 بیمارستان دارد که یکی بیمارستان ولیعصر که خصوصی است و تنها 40 تخت بیمارستانی دارد و یکی بیمارستان شهدا است که دولتی بوده ولی بخش بستری آب هنوز راه‌اندازی نشده است.

فرماندار آبیک با بیان اینکه حدود هشت ماه پیش مشکلات بیمارستان ولیعصر (عج) در شورای تأمین برطرف شد عنوان کرد: این بیمارستان خصوصی بوده و خدمات خوبی هم ارائه می‌دهد ولی مردم عادی و کم بضاعت نمی‌توانند از این خدمات و امکانات استفاده کنند.

رحمانی با اشاره به مشکلات بیمارستان دولتی شهدای آبیک نیز تصریح کرد:مشکلات بیمارستان شهدای آبیک نیز در شورای تأمین استان و شهرستان مطرح و مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی نسبت به راه‌اندازی بخش بستری این بیمارستان اقدام کند که متأسفانه تا کنون این کار انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش بستری این بیمارستان در سال 92 با هزینه زیادی تجهیز شده ولی متأسفانه تا کنون حتی یک بار هم از آن استفاده نشده است به نحوی که گارانتی تجهیزات بیمارستانی تمام شده و برخی از تأسیسات آن هم دچار آسیب و پوسیدگی شده است.

فرماندار آبیک با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی باید در این زمینه پاسخگو باشد بیان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادعاهای واهی دارد و بیمارستان شهدای آبیک را استاندارد نمی‌داند به نحوی که در مصاحبه اخیر خود گفته است "بیمارستان شهدای آبیک دروغی بیش نیست".

وی ادامه داد: این در حالی است که این بیمارستان توسط راه‌ و شهرسازی استان قزوین ساخته شده و نقشه و طراحی آن نیز از وزارت بهداشت گرفته شده است و تأخیر در راه‌اندازی آن به دلیل ناتوانی دانشگاه علوم پزشکی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار