عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور گفت: حفظ کرامت بانوان از مهم‌ترین مطالبات جامعه زنان است چرا که کشور در حوزه بانوان دچار ضعف قوانین حمایتی است.
کد خبر: ۴۷۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 06 August 2017
فرشته روح‌افزا صبح امروز در جمع بانوان فعال در صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: حفظ کرامت زنان در جامعه امروزی یکی از مهم‌ترین مطالبات بانوان در کشور است که باید در این زمینه از بانوان فعال در حوزه فرهنگی – اجتماعی و نخبگان در این حوزه‌ها بهره برد.

وی با بیان اینکه بسیاری از بانوان در مسائل حقوقی دچار مشکل هستند عنوان کرد: کشور در حوزه بانوان دچار ضعف قوانین حمایتی است و ضرورت دارد تا این قوانین به نحو جدی اصلاح گردد تا بانوان نیز بتوانند از حقوق مسلم خود در جامعه بهره ببرند.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور با اشاره به تهدیدات دشمنان در حوزه جنگ نرم تصریح کرد: بانوان باید در حوزه مقابله با جنگ نرم خودباوری داشته باشند و در این زمینه تلاش کنند چرا که بانوان در حوزه تربیت فرزندان نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند در حد بالایی اثرگذار باشند.

روح‌افزا کانون خانواده‌های ایرانی را هدف آماج حملات فرهنگی دشمن دانست و بیان کرد: خانواده‌های ایرانی امروز در معرض آسیب‌های جدی اجتماعی هستند و دیگر زمان برای حرف زدن گذشته است و باید به طور مستقیم وارد عمل شد.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند در جبهه فرهنگی کار به جایی رسیده است که رهبر دستور آتش به اختیار داده‌اند که این موضوع حامی از وضعیت بد فرهنگی و اجتماعی در کشور است.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور با اشاره به نقش تربیت و کرامت زن اظهار داشت: زن در جامعه نقش کلیدی دارد و انسان‌ساز است اما به این جایگاه کمتر توجه شده و از این ظرفیت استفاده نکرده‌ایم این در حالی است که بانوان می‌توانند در این زمینه بسیار فعالانه‌تر از گذشته عمل کرده و حملات فرهنگی دشمن را خنثی کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار