رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: متاسفانه گاهی اوقات تحمل مدیران بومی توانمد و قوی را در شهر نداریم و افراد کارآمد را براحتی از دست می دهیم.
کد خبر: ۴۷۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 06 August 2017
فرج الله فصیحی رامندی در نشست مشترک شورای اسلامی و شورایاران قزوین که شنبه شب در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت: متاسفانه گاهی قدردان نیروهای خوب خود نیستیم و به نیروهای بومی اهمیت لازم را نمی دهیم که این نگاه آسیب رسان است.

وی اضافه کرد: اگر نتوانیم خودمان را تحمل کنیم باید هزینه های زیادی را متحمل شویم در حالی که لازم است برای مدیران لایق خود اهمیت قائل شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: در شرایطی که شهردار قزوین به خاطر اجرای طرح های زیست محیطی از معاون ریاست جمهور لوح تقدیر می گیرد در همان زمان کمپینی راه می افتد و یک موضوع هدایت زباله در مرکز شهر که قرار است به خارج شهر منتقل شود به عنوان یک چالش مطرح می شود تا شهردار را تخریب کنند و این رویکرد هیچ سودی برای مردم ندارد.

رامندی تصریح کرد: تله سیژ قزوین با یک حادثه کوچک که در بسیاری از تفرج گاههای مشابه رخ داده و هیچ مشکلی ایجاد نکرده در قزوین تعظیل می شود تا هم سرمایه گذاری متوقف شود و هم مردم نتوانند از یک محیط تفریحی برخوردار شوند و این رویکرد نگران کننده است و باید با تعامل و همفکری برای حل این مسائل همت کنیم و تحمل و ظرفیت استفاده از مدیران توانمند را داشته باشیم و نگذاریم نیروهای توانمند برای خدمت بی انگیزه شوند و استان ما را ترک کنند.

وی شورایاران را دارای ظرفیتی ارزشمند در اجرای کارها دانست و گفت: از این ظرفیت اجتماعی می توانیم در حل مشکلات مردم بخوبی استفاده کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار