معاون فرهنگی،اجتماعی بسیج سازندگی کشور گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در کشور اجرا شده و ۸۵ هزارنفردر مناطق محروم حضور یافته اند و خدمات ارائه کرده اند.
کد خبر: ۴۷۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 07 August 2017
فرشاد عالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی تلاش گسترده ای را برای عملیاتی شدن طرح ها آغاز کرده است و توانسته در این زمینه نقش مهمی در محرومیت زدایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: ۸۵ هزار نفر کروه جهادی درسراسر کشور خدمت میکنند و با حرکت ارزشمند بسیج سازندگی شاهد خدمات ارزشمندی درمناطق محروم کشور یم که توسط جوانانی بی ادعا ومومن درحال اجراست.

عالی بیان کرد:بسیج سازندگی بدنبال گره گشایی از کار مردم است و بویژه خدمت رسانی در مناطق محروم را در اولویت کارهای خود قرار داده و هرگز دنبال مطرح شدن نام خود نیست واگر مشکلی در روستایی برطرف شده و خدمتی ارائه شود مزد خود را گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی کشور یادآورشد: امروز آوازه اردوهای جهادی به گونه ای منعکس شده که شاهد حضور دانشجویانی از خارج کشور برای اجرای طرح های جهادی هستیم و این حرکت بیانگر تاثیر کارهای عمرانی و فرهنگی خالصانه در مناطق روستایی و محروم است.

اجرای ۱۲۰ هزار پروژه محرومیت زدایی

وی اضافه کرد: از سوی بسیج سازندگی در مدت ۱۵ سال گذشته تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور اجرا شده و ۸۵ هزارنفردر مناطق محروم حضور یافته اند و خدمات ارائه کرده اند.

عالی یادآورشد: در تابستان امسال بیش از ۳۵۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند که ۱۵۰ گروه کارمندی، ۱۶۰ گروه صنعتی، ۲۰۰۰ گروه از مساجد و محلات در روستاها حضور یافته اند و خدمت رسانی کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: از رسانه های گروهی انتظار داریم با اطلاع رسانی مناسب در خصوص دستاوردهای اردوهای جهادی و فعالیت های بسیج سازندگی در ترویج این کار ارزشی مشارکت داشته باشند و همراه ما باشند.

وی بیان کرد: در بسیاری از مناطق کشور و روستاها ظرفیت های خوبی نهفته و مغفول مانده که می تواند شکوفا شده و به اشتغال منجر شود و توسعه و آبادانی مناطق را نیز بدنبال داشته باشد.

عالی گفت: ۴۱۰ قطب در کشور شناسایی شده و ۱۴۰ هزار کارگاه اقتصادی توسط بسیج سازندگی ایجاد شده و با پرداخت دو هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی اقدام شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار