رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: دانشگاه پیام نور قزوین از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ مرداد ماه در مقطع کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۴۷۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 08 August 2017
سیدرضامهرنیا بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ساختمان اداری پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور برای این که بتواند کیفیت و سطوح علمی خود را بالا ببرد شرایط و تسهیلاتی را برای دانشجویان فراهم می‌سازد که یکی از این شرایط جذب دانشجو بدون کنکور سراسری است.

وی افزود: توانمندی‌ها برای ما متمایز شده است و دانشگاه پیام نور می‌تواند از این فرصت در جهت جذب دانشجو و خدمت رسانی استفاده کند.

مهرنیا با اشاره به آمارهای دانشجویان فعال، دانش آموختگان فارق التحصیل سال گذشته دانشگاه پیام نور استان قزوین را 2464 نفر و دانشجویان مشغول به تحصیل فعلی را 7753 نفر اعلام کرد.

این مسئول جمع کل کدرشته‌های دانشگاه پیام نور استان قزوین را 211 کدرشته دانست و افزود: سه مرکز فعال در شهرهای قزوین، بویین زهرا و تاکستان داریم و 5 واحد تابع در الوند، آبیک، شال، دانسفهان و آوج نیز فعال است.

وی با تاکید بر اخلاق‌مدار و متعهد بودن این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور همواره به تخفیف دادن شهریه و تقسیطی کردن آن و دادن وام دانشجویی معروف بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور ویژگی‌های بارز این دانشگاه را بدین شرح بیان کرد: در مرحله آزمون‌ها همیشه کتاب محور پیش رفتیم و داشتن آزمون‌های یکپارچه کشوری حسن بزرگ پیام نور بوده است که دانشجویان طی 4 سال آمادگی برای کنکور ارشد را پیدا می‌کنند.

مهرنیا بیان کرد: دانشگاه پیام نور تسهیلاتی از قبیل امکان تحصیل همزمان دو رشته، نبودن محدودیت برای مکان برگزاری آزمون و تغییررشته و مهمان شدن آسان را دارا است.

این مقام مسئول علاوه بر جذب دانشجو در کلیه رشته‌های مربوط به علوم پایه، علوم انسانی و فنی اظهار کرد: به دلیل ابزارآلات یونسک و به روز شده که خاص دانشگاه پیام نور در استان قزوین هستند ما مدعی قطب بودن در برخی رشته‌های تخصصی و سرویس‌دهی مثل معدن و اکتشاف، تجهیزات شیمی و آزمایشگاهی، کشاورزی، اکتشاف آب ، پایگاه جی آی اس و سرویس دهی به مراکز صنعتی استان هستیم.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت‌های بومی و کارآفرینی استان باید در کنار ماباشد و همکاری‌های لازم را با ما داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین در ادامه با بیان پذیرفتن دانشجویان در رشته‌های هنر نیر خاطرنشان کرد: در رشته‌های هنری در سطح استان بی‌نظیریم و 5 گرایش نقاشی، مرمت و بناهای تاریخی، نگارگری و کتابت، صنایع دستی از گرایش‌های موجود رشته هنر در دانشگاه پیام نور استان قزوین است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار