شهردار قزوین گفت: وابستگی به یک طیف سیاسی توسعه پایدار را با مشکلات جدی روبه‌رو می‌کند و شهرداری قزوین به هیچ یک از طیف‌های سیاسی وابستگی ندارد.
کد خبر: ۴۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 09 August 2017
مسعود نصرتی در نشست خبری ظهر امروز با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد اعلام کرد: ما هیچ وابستگی به هیچ یک از طیف‌های سیاسی نداشتیم اما برای همه طیف‌ها احترام قائلی هستیم.

شهردار قزوین ادامه داد: در مقابل جایگاه بین‌المللی که در اختیار ما بود باید با جسارت و سرافراز خدمت می‌کردیم.

وی افزود: فعالیت‌‌های توسعه‌ای هر کجا وارد طیف‌های سیاسی شده با مشکل روبه‌رو شده چرا که 50 درصد در مقابل 50 درصد دیگر قرار می‌گیرند.

نصرتی با اشاره به انتخاب مدیران با نگاه توسعه بیان کرد: تولید درآمد و هزینه بسیار مشکل است و برای دوری از چند برابر شدن مشکلات، انتخاب مدیران شهر باید بانگاه تفکر و توسعه باشد.

شهردار قزوین با بیان اهمیت توسعه متعادل گفت: کارنامه مدیران شهری کف خیابان است و ما سعی کردیم با تعادل در تمام نقاط شهر، شمال و مرکز و جنوب، پروژه‌های توسعه‌ای داشته باشیم.

این مسئول ضمن تشکر از خبرنگاران برای ایجاد ارتباط بین شهرداری و مردم بیان کرد: با این ارتباط بود که مردم به ما اعتماد کردند و ما به جز مردم استان قزوین وامدار هیچ کس نیستیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی مثل قطار سریعالسیری که باید از تهران برای قزوین می‌آمد و خرید فرودگاه از وظایف ما نبود اما آنها را انجام دادیم.

نصرتی در حوزه شهرسازی با اشاره به پروژه‌های بزرگ مقیاس و کوچک مقیاس اظهار کرد: طبق مصوبات در این بازه زمانی 20 تقاطع غیرهم سطح کلید خورد که 19 تا افتتاح شد و یکی در پایان سال 96 افتتاح می‌شود.

شهردار قزوین دیگر اقدامات شهرداری را بدین شرح بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک را در قزوین راه‌اندازی کردیم که یکی از 6 مرکز کل کشور است، 27 کیلومتر از مسیر دوچرخه به اجرا درآمد، پارک 1400 هکتاری باراجین به شرایط خوبی نزدیک شد، دهکده طبیعت که یکی از افتخارات استان قزوین است ایجاد شد.

وی اظهار داشت: سعدالسلطنه که آخرین کاروان‌سرای جاده ابریشم است مرمت شد و در حوزه فرهنگی اجتماعی، جشنواره‌های بسیاری از جمله جشنواره بازی و اسباب بازی ادامه‌دار شد.

نصرتی درباره دیگر اقدامات شهرداری این چنین گفت: هر 6 ماه یک‌ بار برنامه‌ای برای معرفی قزوین برگزار می‌شود که در یکی از اجلاس‌ها 17 قرارداد سرمایه‌ گذاری امضا شد.

شهردار قزوین عنوان کرد: موزه تاریخ تمدن جهان اسلام به قزوین سپرده شد حتی قرار شده 2 تا از آژانس‌های سازمان ملل در این موزه مستقر شوند.

وی با تکذیب تمام شایعات، تعداد پروژه‌های نیمه تمام شهرداری را تنها دو پروژه خواند که یکی ساختمان شهرداری و دیگری پروژه امام رضا(ع) است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار