رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برنامه ششم توسعه مسیر روشنی برای کشور ترسیم کرده و با توجه به شرایط کشور‌ اولویتی مقدم بر مسائل محیط زیستی نیست.
کد خبر: ۴۷۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 09 August 2017
معصومه ابتکار در حاشیه تحویل خودروهای سازگار با محیط زیست در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین اظهار داشت: برنامه ششم توسعه مسیر روشنی برای کشور ترسیم کرده و با توجه به شرایط کشور‌ اولویتی مقدم بر مسائل محیط زیستی نیست.

وی بیان کرد: مسائل اقتصادی، اشتغال، رشد شاخص‌ها و مناسبات سیاسی از مسائل مهم کشور بوده اما موضوع ارتقاء جایگاه محیط زیست، مسئله آب و آلودگی هوا از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: دولت دوازدهم در زمینه مسائل محیط زیستی گام‌های اساسی خواهد برداشت و با تلاش مسئولان دستاوردهای مطلوبی نیز به ارمغان خواهد کرد چرا که مسیر دولت یازدهم را ادامه می‌دهد.

معاون رئیس‌ جمهور خاطرنشان کرد: کشور نیازمند توسعه پایدار و «رشد سبز» است توسعه‌ای که با محیط زیست سازگار و به آلودگی و تخریب آن منتهی نشود.

ابتکار با اشاره به اهمیت رشد اقتصادی پایدار و ملزم به اصول زیست محیطی افزود: دولت دوازدهم در مسیر رشد اقتصادی سبز گام برمی‌دارد.

وی گفت: خوشبختانه بانک‌ها در زمینه آلودگی هوا و همچنین نوسازی خودروهای عمومی، سنگین و سبک همکاری و تعامل مطلوبی با سازمان محیط زیست دارند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: دارندگان خودروهای فرسوده باید از ظرفیت و تسهیلاتی که دولت در اختیار آنها قرار داده به بهترین نحو استفاده کنند تا شاهد از رده خارج شدن تمام خودروهای فرسوده در کشور باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار