ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین تاکید کردند: اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف شرم‌آور و حقارت‌آمیز بود.
کد خبر: ۴۷۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 12 August 2017
حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه آوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: حج یکی از ارکان مهم دین مبین اسلام است که مردم باید رکن اساسی را به جا آورده و تقوا پیشه کنند.

وی بیان کرد: داعش در اقدامی وحشیانه مردم مظلوم فلسطین را قتل عام کرد که دستگاه‌های مدعی حقوق بشر باید نسبت به این جنایت واکنش نشان داده و از مظلومان حمایت کنند.

امام جمعه آوج با اشاره به موضوع عکس سلفی نمایندگان با موگرینی خاطرنشان کرد: عکس سلفی نمایندگان با موگرینی شرم‌آور و جای تاسف دارد چرا که منتخبان مردم به نوعی الگوهای جامعه هستند و این حرکت بسیار تاسف‌بار است.

هاشمی عنوان کرد: 21 مرداد ماه روز حمایت از صنایع کوچک بوده و این امر باید در اولویت قرار گیرد تا شاهد اشتغالزایی، کارآفرینی، خودکفایی، تقویت توانمندی‌ها و صنایع کشور باشیم.

آمریکایی‌ها به فتنه‌گران داخلی امید دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: مسلمانان باید در تمام مراحل زندگی خود تقوا پیشه کنند چرا که این مهم موجب رهایی انسان از گرفتاری‌ها شده و مسیر قرب الهی را برای فرد هموار می‌کند.

وی بیان کرد: دولت دوازدهم باید از ظرفیت و توانمندی‌ها در جهت پیشرفت کشور استفاده کند و در این مسیر احیای صنایع کوچک و متوسط را در اولویت قرار دهد چرا که این امر از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز به شمار می‌رود.

امام جمعه آبیک ادامه داد: دولت باید در مقابل فتنه‌گران ایستاده و از آنها در دخالت امور کشور دوری جوید چرا که مستکبران به امید فتنه‌گران همچنان رویای نفوذ و متزلل کردن پایه‌های نظام و انقلاب را دارند  و هیچ‌گاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

موسوی گفت: طراح اصلی داعش آمریکا بوده که در سطح منطقه و بین‌الملل ناامنی ایجاد کرده و مردم مظلوم را به خاک و خون بکشند.

وی با اشاره به اقدام شرم‌آور نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف ادامه داد: این حرکت بسیار زشت و حقارت‌آمیز بود به طوری که یکی از روزنامه‌های اروپایی نمایندگان را موصوف به خودباختگی عنوان کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار