معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از تشکیل کمیته وصول مطالبات در بانک‌های استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 13 August 2017
منوچهر حبیبی شامگاه شنبه در شورای هماهنگی بانک‌ها که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: براساس آمارها تاکنون 950 واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که 762 واحد صنعتی و معدنی و مابقی واحدهای کشاورزی هستند.

وی بیان کرد: روند بررسی‌، بازدید و کمیته‌ها جهت اعطای تسهیلات بهین‌یاب باید تسریع شود و این مهم با مشارکت مدیران محقق می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: در سطح کشور 17 مورد پرداخت تسهیلات بهین‌یاب صورت گرفته که بیش از 50 درصد آن در استان قزوین بوده و روند پرداحت‌ها باید تسریع شود.

حبیبی ادامه داد: تولید و اشتغال حائز اهمیت و اولویت دولت و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری بوده که باید برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی معوقات بانکی کمیته وصول مطالبات از هفته آینده متشکل از کارشناسان توانمند در تمام بانک‌ها راه‌اندازی می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: معوقات بانکی مربوط به تسهیلات بیش از 100 میلیون تومان بوده چراکه 90 درصد تسهیلات زیر 100 میلیون تومان پرداخت شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: تسهیلات بهین‌یاب فرصت مناسبی برای واحدهای تولیدی بوده که این ظرفیت برای بخش صنعت، کشاورزی، معادن و گردشگری فراهم شده و در سطح کشور 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی بر تقویت بخش گردشگری در سامانه بهین‌یاب تاکید جدی کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار