رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: برخی از رسانه‌ها به خاطر افزایش درآمد و بهبود وضعیت مالی به تملق و تخریب روی می‌آورند.
کد خبر: ۴۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 15 August 2017
محمدکریم کاظم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین اظهار داشت: برخی از رسانه‌ها به دلیل مشکلات مالی به تملق و یا تخریب مدیران و دستگاه‌های اجرایی روی آورده‌اند که این موضوع یکی از آفت‌های رسانه‌ها در عصر حاصر است.

وی افزود: رسانه‌ای که آداب حرفه‌ای رسانه را بشناسد حاضر نمی‌شود به خاطر مسائل مالی به تملق و یا تخریب بپردازد چرا که این امر سبب پنهان ماندن مشکلات یک نهاد و عدم اصلاح نظام اداری می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین تصریح کرد: رسانه مزدور نه تنها نمی‌تواند عملکرد درستی داشته باشد، بلکه نقد سازنده هم نمی‌تواند داشته باشد و این رفتار آنها را می‌توان به راهزنی رسانه‌ای تعبیر کرد.

کاظم‌پور خاطرنشان کرد: البته این مشکل در رسانه‌ها فراگیر نیست و برخی از رسانه‌ها درگیر این موضوعات حاشیه‌ای هستند، در عوض برخی از رسانه‌ها هم با رعایت آداب حرفه‌ای به فعالیت صنفی خود و بیان مشکلات جامعه می‌پردازند.

وی عنوان کرد: زمانی رسانه می‌تواند دارای کارکرد باشد که تنها به وظیفه صنفی خود عمل کرده و از پرداختن به حواشی پرهیز کند، اینجاست که رسانه می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه باشد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: سیاست خانه مطبوعات استان قزوین توجه به دستگاه‌های خدمات‌رسان و کمک به آنها در ارائه خدمت به شهروندان است.

کاظم‌پور بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان سیاسی نیستند و اگر لحظه‌ای خدمات آنها به مردم قطع شود کشور با مشکلات زیادی رو‌به‌رو می‌شود بنابراین در این زمینه باید رسانه‌ها یار و یاور این دستگاه‌ها باشند و وارد کردن این نهادها به بازی‌های سیاسی بپرهیزند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار