مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین: متأسفانه بانوان قزوینی در تهیه پوشاک اسلامی دچار مشکل هستند؛ در همین راستا طراحان برتر پوشاک ایرانی ـ اسلامی حمایت شده و تسهیلات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 15 August 2017
مریم بیدخام ظهر امروز در دیدار با طراحان جشنواره مد و لباس استان قزوین که در استانداری قزوین برگزرا شد اظهار داشت: با ظرفیتی که در کشور داریم می‌توان طرح‌های ایرانی اسلامی را ترویج داد و حتی گستره آن را به خارج از کشور کشاند.

وی ضمن ابراز امیدواری از رونق جشنواره‌ تصریح کرد: یکی از راه‌های شادی و نشاط احساس مفید بودن است و تلاش برای حضور در برنامه‌های فرهنگی، خود سبب ایجاد نشاط در جامعه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تاکید کرد: برخی از خانم‌های ایرانی به دنبال طرح‌ها و مدهای اروپایی هستند اما تاکید ما بر این است که طراحان و صاحب نظران کشور می‌توانند خالق طرح‌های نو مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه متدین برخی از پوشش‌های رایج در جامعه را متناسب با فرهنگ اسلامی نمی‌دانند و اینجاست که وظیفه ما حکم می‌کند، درصدد خلق طرح متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برآییم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری عنوان کرد: متأسفانه بانوان قزوینی در تهیه پوشاک اسلامی دچار مشکل هستند؛ در همین راستا طراحان برتر پوشاک ایرانی ـ اسلامی حمایت شده و تسهیلات دریافت می‌کنند.

بیدخام با اشاره به برپایی نمایشگاه در این زمینه تصریح کرد: این نمایشگاه دستاوردهای ارزنده‌ای چون راه‌اندازی تولیدی مانکن با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، ارائه تسهیلات به طرح‌های برگزیده نمایشگاهی جهت تولید انبوه، مطرح شدن قزوین به عنوان پیشگام در برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مد و لباس ایرانی اسلامی در سطح کشور، حمایت از تولیدکنندگان داخلی توسط مرکز کارآفرینی اقبالیه و تهیه بانک اطلاعاتی از طراحان لباس بود.

پنجمین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی استان قزوین در هفتم مرداد ماه همزمان با دهه مبارکه کرامت آغاز و در دوازدهم مرداد آیین پایانی آن با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار