مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: برای کیفی سازی پروژه های عمرانی توجه به آموزش مهارتی و فنی پیمانکاران شهرداری ضروری است.
کد خبر: ۴۷۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 15 August 2017
سلیمان بهرامی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین روز دوشنبه در جلسه هماهنگی با پیمانکاران سازمان عمران شهرداری قزوین اظهارداشت: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این جلسه ایجادهماهنگی و بررسی آموزش های لازم به پیمانکاران در راستای بهبود روند اجرای پروژه هاست.

وی افزود: سازمان عمران شهرداری قزوین حامی پیمانکاران است و در هر شرایطی با آنها تعامل دارد.

بهرامی تصریح کرد: پیمانکاران می توانند از ابزارهای موجود در سازمان در راستای تسریع در روند اجرای پروژه های مختلف بهره مند شوند.

وی یادآورشد: ارتقاء سطح علمی و دانش فنی پیمانکاران باید در اولویت قرار گیرد زیرا پروژه های عمرانی مختلف و مهم شهر در اختیار این گروه است و اگر کیفی سازی مورد توجه قرار نگیرد باید هزینه های زیادی متحمل شویم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین اضافه کرد: پیمانکاران باید در خصوص آسفالت نیز اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند با صرفه جویی در هزینه ها در کم ترین زمان ممکن در راستای اجرای اهداف پروژه ها گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان عمران شهرداری از توانمندی بالایی برخوردار است از این رو باید در راستای اجرای پروژه های مهم تر برای شکوفایی شهری و تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری تلاش کند.

در این جلسه از تعدادی از پیمانکاران فعال تقدیر شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار