همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) شهر محمدیه میزبان دو شهید والامقام است.
کد خبر: ۴۷۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 15 August 2017
همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) شهرمحمدیه و ناحیه شهری مهرگان میزبان دو شهید گمنام است.

جلسه‌ ستاد استقبال وتشییع دو شهید گمنام روز دوشنبه با حضور سرهنگ مهدی طاهرخانی مسئول حفظ آثار شهدای استان، بخشدار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه، فرمانده نیروی انتظامی محمدیه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در بخشداری برگزار شد.


سرگرد پاسدار ربیعی فرماندهی سپاه محمدیه در این جلسه اظهارداشت: در روزهای آینده شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان میزبان دوشهید گرانقدر خواهد بود و همزمان با سالروز شهادت امام تقی (ع) مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این عزیزان درپارک بهشت مهرگان برگزار خواهد شد.

علی کاظمی رئیس شورای شهر محمدیه نیز در این جلسه گفت: شورای شهر و شهرداری محمدیه به احترام جایگاه رفیع شهدای گرانقدر بهترین نقطه از پارک بهشت مهرگان را که متعلق به شهداست برای تدفین آنها در نظر گرفته و تحویل مرکز حفظ اثار شهدا خواهد بود.


حسین بهزادپور شهردار محمدیه هم تاکید کرد: شهرداری به پاس قدردانی از جان فشانی شهدای عزیز و گرامیداشت یا د وخاطره آنها نسبت به ساخت المان این دو میهمان سرافراز اقدام خواهد کرد.

وی یاداورشد: وجود شهدا در کشور عزیز ایران اسلامی همواره منشاء خیر و برکت بوده و بر این اساس با پیگیری هایی که با شورای اسلامی صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که برای بهرمندی شهروندان محمدیه از معنویت شهدا، دومین مزار شهدای شهر محمدیه را در مهرگان با همکاری شورا ٬ امام جمعه محترم ٬حوزه مقاومت بسبج محمدیه ٬سپاه البرز و بخصوص ستاد حفظ آثار و ارزش های شهدا در مهرگان احداث کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار