معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با توسعه صنعت و واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
کد خبر: ۴۷۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 16 August 2017
منوچهر حبیبی سه شنبه شب در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار شد اظهارداشت: در شرایط کنونی هرگکس که بتواند شغل ایجاد کند جهادگر واقعی است و با این اقدام نقش مهمی در کاهش اسیب های اجتماعی داشته است.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف کم شود باید بتوانیم با رونق فضای کسب و کار به تولید و اشتغال کمک کنیم.

حبیبی گفت: کشورهایی که شرایط خوبی داشته اما اقتصاد آنها ناکارآمد بوده از پا درآمده اند و دچار بحران شده اند و ما نیز اگر بخواهیم از اسیب ها مصون مانده و به شکوفایی برسیم باید اشتغال جدی گرفته شود.


معاون اقتصادی استانداری قزوین اظهارداشت: در عرصه اقتصاد باید خود را به دانش روز مسلح کنیم تا کالای ما قابل رقابت باشد و هر اقتصادی که نتواند با تولید کالای مرغوب به رقابت بپردازد محکوم به شکست  است و هرگز به پویایی نمی رسد.

وی بیان کرد: امروز با برجام بسیاری از محدودیت ها برداشته شده و ارتباط ما با جهان بیشتر شده و فضا تغییر یافته است لذا باید از این فرصت بخوبی استفاده کنیم.

حبیبی یادآورشد: علیرغم همه سختی ها با کاهش نرخ تورم، بیکاری و رشد شاخص های اقتصادی در کشور نشان می دهد مدیریت ارشد کشور و استان با تدبیر توانسته شرایط را بهبود بخشد و اینده امیدوار کننده پیش روی ما قرار دارد.

وی اضافه کرد: استان قزوین در مسیر توسعه متوازن قرار گرفته و با همراهی خوب بانکها امید می رود شرایط بهتری در آینده ایجاد شود.


معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: استان قزوین آماده جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و با ایجاد مرکز خدمات سرمایه گذاری روند صدور مجوز را تسهیل و تسریع کرده ایم تا متقاضیان تولید با راحتی بیشتری فعالیت کنند.

وی گفت: واگذاری ۵ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی استان می تواند برای متقاضیان صنعتی، کشاورزی و گردشگری تشویق خوبی باشد و انگیزه آنها را برای حضور در قزوین بیشتر کند.

حبیبی تصریح کرد: همراهی خوب مدیران استان و دستور اکید استاندار قزوین برای حمایت از سرمایه گذاران موقعیت ممتازی برای استان ایجاد کرده و با بسترسازی مناسب آماده پذیرش سرمایه گذاران جدید و کارآفرینان هستیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار