در هفته دولت صورت می‌گیرد
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به برنامه‌های هفته دولت سال جاری گفت: در این هفته افتتاح پروژه گازرسانی به 48 روستای استان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۸۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 27 August 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اسماعیل مفردبوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در هفته دولت، افتتاح پروژه گازرسانی به 48 روستا(چهار روستای شهرستان قزوین، 10 روستای منطقه الموت، دو روستای شهرستان بویین‌زهرا، دو روستای شهرستان تاکستان و سی روستای شهرستان(آوج) با هزینه‌ای بالغ بر 333 میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین دو ساختمان اداری در شهرهای شال و نرجه با هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیارد ریال و 66 پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی و عمده با هزینه‌ای معادل 17 میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: در هفته دولت همچنین پروژه‌هایی آماده کلنگ‌زنی است که از موارد آن می‌توان به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک اندیشه با پیش‌بینی بودجه‌ای معادل 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اشاره کرد.

مفردبوشهری ضمن اشاره به شاخص‌های گازرسانی و حجم عملکرد در چهار سال دولت یازدهم بیان کرد: از شهریور ماه سال 92 تا شهریور ماه سال جاری، 65 کیلومتر خطوط انتقال گاز صورت گرفته و از چهار سال گذشته تا به امروز 206 کیلومتر خطوط گاز به سایر مناطق استان قزوین منتقل شده است.

این مسؤول یادآور شد: در شاخص پذیرش اشتراک هم می‌توان گفت که 303 هزار و 540 مورد پذیرش اشتراک از ابتدای سال تا شهریور ماه  سال 92، 79 هزار و 437 مشترک از شهریور ماه سال 92 تا شهریور ماه سال جاری و 382 هزار و 977 مشترک هم از ابتدای سال 92 تا سال جاری پذیرش مشترک انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خاطرنشان کرد: یک هزار و 58 میلیون متر مکعب گاز در سال 92، یک هزار و 343 میلیون متر مکعب گاز با افزایش 27 درصدی نسبت به سال 92 در سال 93، دو هزار و 156 میلیون متر مکعب در سال 94، دو هزار و 555 میلیون متر مکعب در سال گذشته و یک هزار و 238 هزار متر مکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی توسط این شرکت تحویل داده شده است.

مفردبوشهری تصریح کرد: افتتاح پروژه‌هایی برای شهرستان آوج و تاکستان در هفته دولت پیش‌بینی شده است که از موارد آن می‌توان به گازرسانی به 30 روستا شامل روستاهای دشتک، اردلان، استلج، اروان، اسدآباد، خنداب، قوزلو اشاره کرد.

وی مطرح کرد: همچنین گازرسانی به 10 روستا شامل روستاهای شهرستان بالا و پایین، حسین‌آباد، دورچاک، یوج، سنبل‌آباد و شُترک با هزینه‌ای بالغ بر 37 هزار میلیون ریال منطقه الموت، گازرسانی به چهار روستای شهرستان قزوین از جمله روستاهای شاهوران، اسدی و میانج، گازرسانی به 18 واحد صنعتی و عمده و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک اندیشه از دیگر پروژه‌های پیش‌بینی شده شرکت گاز استان در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ضمن اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان تاکستان، البرز، بویین‌زهرا و آبیک در هفته دولت گفت: در این هفته گازرسانی به دو روستا(قلات و قره‌قورتان)، گازرسانی به 18 واحد صنعتی و عمده و ساختمان اداری نرجه شهرستان تاکستان، گازرسانی به هفت واحد صنعتی با اعتبار 145 میلیون ریال شهرستان البرز، گازرسانی به دو روستای شیشه قلعه و زرین‌آباد،گازرسانی به هشت واحد صنعتی و عمده و ساختمان اداری شهرستان بویین‌زهرا و گازرسانی به 14 واحد صنعتی و عمده شهرستان آبیک صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار