فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل قتل باغدار 48 ساله آبیکی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین سردار مهدی محمودی در بیان جزئیات این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی آبیک پس از اطلاع از کشف جسد سوخته فردی در باغ های اطراف این شهرستان، با تشکیل کارگروه ویژه تلاش خود را برای حل معمای این قتل آغاز کردند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدام های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده چند مظنون را در استان قزوین و یکی را نیز از استان های شمالی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
به گفته وی، در بازجویی های فنی پلیس، سرانجام یکی از مظنونان به قتل مرد 48 ساله توسط یکی از دوستانش با شلیک تیر به وسیله اسلحه شکاری اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: کارآگاهان بلافاصله فرد مورد نظر را در شهرستان آبیک شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از منزلش نیز یک قبضه اسلحه شکاری کشف و متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند.
سردار محمودی یادآور شد: متهم در بازجویی فنی و پیچیده ماموران به قتل باغدار آبیکی اعتراف و اظهار داشت که با مقتول هیچ اختلافی نداشته و وی را به پیشنهاد دوستش که از بستگان مقتول بوده، با اسلحه شکاری به قتل رسانده است.
فرمانده ارشد انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه براساس اظهارات متهمان، علت وقوع جنایت اختلاف بر سر آب و زمین کشاورزی بوده است،افزود: متهم به قتل و یکی از بستگان مقتول به خاطر معاونت در قتل پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی شهرستان معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار