با حضور با شکوه مردم، پیکر مطهر 3 شهید مفقودالاثر بر روی دستان مردم شهیدپرور قزوین تشییع شد.
کد خبر: ۴۸۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 29 August 2017
به گزارش تابناک قزوین، همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) پیکر مطهر سه شهید قزوینی که تا پیش از این مفقود الاثر بودند بر روی دستان مردم شهید پرور قزوین تشییع شد.
در این مراسم که از ابتدای خیابان شهدای شهر قزوین به سمت آستان مبارک امامزاده حسین(ع) برگزار شد، پیکر شهیدان ولی‌الله خمسه‌ای، حجت الاسلام جمشید آقاجانی و محمد ذوالفقاری تشییع و برای دفن به زادگاهشان منتقل شد.
شهید جمشید آقاجانی متولد اردیبهشت 1338 و اهل تاکستان بود . وی که به عنوان بسیجی عازم جبهه حق علیه باطل شده بود، شانزدهم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید تا اینکه یازدهم شهریور ماه سال ۹۳ تفحص و طی آزمایشات DNA  شناسایی شد.
شهید محمد ذوالفقاری یکی دیگر از شهدایی که امروز بر روی دستان مردم قزوین تشییع شد،  یکم خرداد ۱۳۳۹، در روستای حلال‌آباد از توابع شهر آبیک به دنیا آمد. وی که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافته بود چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید.
همچنین شهید خمسه متولد آذر 44 که به عنوان سرباز در جبهه حضور یافته بود، یکم فروردین 1365 در مریوان به شهادت رسید و در نهایت چهارم مهر ماه سال ۹۳، تفحص و اکنون پس از آزمایشات  DNA شناسایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار