همزمان با هفته دولت ۹ طرح گازرسانی به روستاهای بخش الموت غربی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 30 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، مراسم افتتاحیه ۹ روستای الموت غربی با حضور سیدعلی موسوی فرماندارشهرستان قزوین، سیامک محمد صالحی رئیس اداره گاز ناحیه قزوین و جمعی از مسئولین محلی در روستای شهرستان از توابع الموت غربی برگزار شد.

در این مراسم فرماندار قزوین با اشاره به اینکه خط انتقال گاز به منطقه الموت در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح شد بیان کرد: خوشبختانه دو شهر رازمیان و معلم کلایه در سال جاری به شبکه سراسری گاز متصل شده اند و پروژه گازرسانی به روستاهای مناطق شرقی و غربی الموت نیز توسط شرکت گاز استان با سرعت خوبی درحال انجام است که گازرسانی به این ۹ روستا از نشانه های بارز این تلاش ها است.

رئیس اداره گاز ناحیه قزوین نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با گازدار شدن این ۹ روستای منطقه الموت غربی ۵۷۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۵۹۲ نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند. وی مبلغ هزینه شده جهت بهره برداری این ۹ روستا از نعمت گاز طبیعی را  ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای گازرسانی به این روستاها ۳۳ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

رئیس اداره گاز قزوین در پایان بر اهمیت رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی تاکید و ازمشترکین عزیز خواست تا در این رابطه، نکات ایمنی را مورد توجه قرار داده و مصرف خود را بدرستی مدیریت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار