رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته ۲۸۱تن انواع پسماند در شهر قزوین جمع آوری شد.
کد خبر: ۴۸۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 03 September 2017
به گزارش تابناک قزوین مجتبی منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انعقاد قرارداد رفت و روب، جمع آوری وانتقال انواع پسماندهای شهرقزوین با شرکت های خدماتی معتبر افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین درسال گذشته بیش از۲۸۱تن انواع پسماند عادی شهر قزوین را جمع آوری و به مجتمع محمدآباد انتقال داده است.

وی با بیان این نکته که بافت شهری، تراکم جمعیتی و وسعت جغرافیایی ایستگاه از عوامل تاثیرگذار در میزان تولید انواع پسماند در ایستگاههای جمع آوری، انتقال و دفن پسماندهای شهری است؛ افزود:  بیشترین میزان جمع آوری و انتقال پسماند به  حوزه جغرافیایی ایستگاه شماره ۲ واقع در ورودی جاده اقبالیه با بیش از ۲۳تن وایستگاه شماره ۳ واقع در بلوار شهید بهشتی جنب زمین ورزشی شقایق با بیش از  بیش از ۲۲تن است که درسال گذشته بیش از ۲۲۰میلیارد ریال به پیمانکاران بخش خصوصی پرداخت کرده است.

منتظری اجرای موفق تمامی طرح های سازمان را درگرو همکاری شهروندان دانست و افزود: از تمامی شهروندان تقاضا می شود تا با تخلیه زباله های خود در مخازن تعبیه شده از سوی سازمان، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از کیسه های مخصوص زباله؛ خدمتگزاران خود در این سازمان را در ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان فهیم شهر یاری رسانند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به این که همه کارگران شرکت های خدماتی که وظیفه جمع آوری وانتقال انواع پسماندهای شهر را برعهده دارند؛ دارای لباس متحد الشکل سبزرنگ، کارت و  کد شناسایی معتبر می باشند، تصریح کرد: از تمامی شهروندان محترم تقاضا می شود تا ازورود و  تحویل هرگونه پسماند واحدهای مسکونی  خود به افراد فاقد هویت و کارت شناسایی خودداری کرده و در صورت مشاهده این دسته از افراد مراتب را با شماره تلفن ۳۳۶۷۶۹۸۶ ستاد تفکیک از مبدا این سازمان و یا شماره تلفن ۳۳۶۸۹۸۹۸   شرکت خدماتی پرچم داران آتیه زاگرس  اطلاع رسانی کنند.

منتظری تصریح کرد: باتوجه به آمار ثبت تخلفات در ۵ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱هزار تن انواع پسماند از خودروهای غیرمجاز، موتورسه چرخه ها، چرخی ها و کولی های زباله گرد توقیف و جمع آوری شده است.

وی در پایان تاکید کرد: شماره تلفن ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قزوین است که در صورت نیاز به خدمات شهرداری در حوزه های پسماند، مبارزه با جانوران موذی و ناقل بیماری، سگ های ولگرد و... می توانند تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار