در نخستین آیین معرفی کتاب سال؛
با پایان یافتن آیین انتخاب کتاب سال استان قزوین ۸ کتاب برتر سال استان قزوین در حوزه های 8 گانه معرفی شدند
کد خبر: ۴۸۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 05 September 2017
به گزارش تابناک قزوین، 8 کتب برتر سال استان قزوین ظهر امروز در مراسمی در سالن آمفی تئاتر شهید امام استانداری قزوین معرفی و از نویسندگان آن تقدیر شد.
در این مراسم که با حضور ناشران و مولفین برجسته استان قزوین برگزار شد کتاب تاریخ نقاشی قزوین به قلم حسن یوسفی و چاپ انتشارات سوره مهر عنوان نخست بخش هنر را کسب کرد.
کتاب کابوس ماهان اثر مجید شفیعی  نیز که توسط انتشارات کانون پرورش فکری به چاپ رسیده عنوان برگزیده حوزه ادبیات کودک و نوجوان را کسب کرد.
در حوزه کتب تاریخی، کتاب قزوین در انقلاب مشروطیت به قلم مهدی نورمحمدی و انتشار شده توسط نشر نارمک برگزیده شد
کتاب چارچوب مرجع آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان نیز که توسط خانمها میردهقان، منتظری راد و باقری و اقای وکیلی فرد نوشته شده و توسط انتشارات خاموش به چاپ رسیده بود  در بخش زبان شناسی عنوان برگزیده را به دست آورد
کتاب حکمت ابوالحسن و شرحی بر خطبه نهج البلاغه که توسط انتشارات سایه گستر و به قلم عبدالرضا بندرچی چاپ شده نیز توانست عنوان نخست را از آن خود کند.
مهدی مردانی از شاعران برجسته استان نیز توانست در بخش شعر بزرگسال با پایین پای ابیات که توسط انتشارات جمهوری به چاپ رسیده برگزیده شود
کتاب آنها که ما نیستیم به نویسندگی سید محمد حسینی و با نشر انتشارات ثالت عنوان برگزیده بخش داستان بزرگسال را برای خود کرد.
اما در بخش هنر نیز کتاب بررسی و نحلیل موسیثی کلاسیک قزوین برگزیده شد این کتاب با همت سید حسین میثمی و انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار