با آغاز به کار دولت دوازدهم و چینش دوباره استانداران سراسر کشور، خبرها حاکی است همتی نیز به زودی قزوین را به مقصد استانی دیگر ترک خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 10 September 2017
به گزارش تابناک قزوین، فریدون همتی که پایان آبان 94 راهی ساختمان استانداران قزوین شد، گویا در پازل جدید استانداران کشور، باید در استان دیگری نقش خود را ایفا کند و به زودی ساختمان سرداران را ترک خواهد کرد.
همتی از روزهای نخست گزینه استانداری استانهایی همچون تهران، البرز، خراسان رضوی و آذربایجان غربی بود اما تازه ترین اخبار اینگونه نشان می دهد که همتی باید بار سفر خود را به سوی آذربایجان غربی ببندد.
همتی که پیش از این سابقه حضور در آذربایجان غربی را به عنوان مدیرکل صداوسیما داشته گویا امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت حکم خود را دریافت خواهد کرد.
اما این تغییر در استان قزوین بازتاب های فراوانی داشته است . بخش عمده ای از گرایش های سیاسی در استان قزوین همتی را دارای مشی اعتدال دانسته و خواهان ماندن این استاندار و ابقای وی در قزوین هستند .
همچنین عده ای از جوانان استان قزوین با گرایش های اصلاحطلبی نیز ظرف چند روز گذشته کمپین هایی را در حمایت از همتی راه انداخته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار