معاون امور اقتصادی استاندار قزوین:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: سه طرح بزرگ صنعتی با حجم سرمایه گذاری سه هزار و 600 میلیارد ریال و یک هزار و 600 نفر اشتغالزایی ظرف 15 روز آینده در استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۹۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 11 September 2017
به گزارش تابناک قزوین منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پروژه بزرگ مس طارم با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال و اشتغالزایی 450 نفر توسط مسئولان استان افتتاح می شود.
حبیبی توضیح داد: این پروژه در منطقه طارم که در آخرین نقطه جغرافیایی استان واقع شده و از مناطق محروم محسوب می شود به بهره برداری می رسد و نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه ایفا خواهد کرد.
معاون اقتصادی استاندار درخصوص دومین پروژه قابل افتتاح گفت : واحد صنعتی شوفاژکار با سرمایه گذاری یک هزار و 100 میلیارد ریال و اشتغالزایی 150 نفر در شهرستان تاکستان به بهره برداری خواهد رسید که در این واحد انواع سیستم های گرمایشی ، دیگ های چدنی ، فولادی و پکیج های زمینی و دیواری تولید خواهد شد .
حبیبی ادامه داد : همچنین یک واحد تولید انواع بیسکویت های گرم و سرد با یک هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه و یک هزار نفر اشتغالزائی به زودی در شهرک کاسپین به بهره برداری می رسد.
استان قزوین با سه هزار و 600 واحد صنعتی و 16 شهرک جزو پنج قطب صنعتی کشور محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار