مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی ایران از ۲۱ لغایت ۲۴ شهریور ماه در اوکراین برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 11 September 2017
به گزارش تابناک قزوین هادی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی ایران از ۲۱ لغایت ۲۴ شهریور ماه در مرکز نمایشگاهی بین المللی کی اف به صورت پاویون های تخصصی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: استان قزوین با دارا بودن نیروی انسانی متخصص و همچنین استقرار شهرک های صنعتی، پتانسیل و توانمندیها در حوزه های صنعت، کشاورزی، غذایی، بهداشتی بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی ها در بازارهای خارجی فراهم می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: با توجه به این امر و لزوم معرفی ظرفیت های تولیدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران استان قزوین،
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزاری پاویون استان قزوین در این نمایشگاه را در دستور کار قرار داده است.

طاهرخانی اظهارداشت: ۱۲ شرکت تولیدکننده و صادرکننده از استان قزوین، محصولات خود را به مدت ۴ روز در فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع در پاویون استان قزوین و فضای نمایشگاهی به مساحت ۳۲۰۰مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی گفت: همچنین یک هیئت تجاری با حضور مسئولین استان قزوین برای گفتگو و شناخت فرصت های تجاری به کشور اوکراین اعزام می شوند.

طاهرخانی بیان کرد: امیدواریم برگزاری این رویداد فرصت بسیار مناسبی را در راستای همکاری دوجانبه میان استان قزوین و اوکراین و رسیدن به اهداف عالی، توسعه اقتصادی استان و کشور عزیزمان فراهم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار