نایب رئیس هیات هندبال استان قزوین گفت: در روز اول رقابت های لیگ دسته 2 هندبال بانوان کشور 16 تیم حاضر در هشت دیدار به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۴۹۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 12 September 2017
به گزارش تابناک قزوین آتنا جابری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های هندبال دسته 2 بانوان کشور با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی در 2 بخش مقدماتی و حذفی طی یک هفته برگزار می گردد .
وی اظهار کرد: تیم مشهد با نتیجه 22 بر 13 بر تیم ماشین سازی اراک غلبه کرد و تیم فیروزآباد با نتیجه 32 بر 19 تیم برازجان را شکست داد.
این مسئول ورزشی افزود: در ادامه رقابت های روز اول لیگ دسته 2 هندبال بانوان کشور تیم کرمان در مصاف با تیم شاهرود با نتیجه 38 بر 10 پیروز شد و تیم قزوین با نتیجه 24 بر 12 تیم سیستان و بلوچستان را امغلوب کرد.
وی افزود: همچنین تیم امید دلفان با نتیجه 26 بر 12 بر تیم زنجان، تیم آذرخش با نتیجه 30 بر 14 بر تیم گیلان، تیم مریوان با نتیجه 34 بر هفت تیم سرخرود و تیم سنگ آهن بافق با نتیجه 16 بر 13 تیم نجف آباد را درهم کوبیدند.
وی خاطر نشان ساخت: این رقابت ها در سالن شهید بابایی برگزار می شود و در نهایت 2 تیم برتر به لیگ یک هندبال بانوان کشور صعود می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار