مشاور وزیر بهداشت:
مشاور وزیر بهداشت و دبیر مناطق کمتر توسعه یافته گفت: در راستای اجرای طرح سلامت، در حال حاضر شش هزار و ۶۵۰ پروژه بهداشتی در سراسر کشور در حال اجراست.
کد خبر: ۴۹۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 12 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید عباس پورهاشمی روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سلامت در حال حاضر شش هزار و ۶۵۰ پروژه بهداشتی در سراسر کشور در حال اجراست که اجرای این طرح ها بالغ بر سه هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

مشاور وزیر و دبیر مناطق کمترتوسعه‌یافته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دو هزار پروژه بهداشتی در کشور آماده بهره برداری است و سه هزار پروژه نیز تا پایان آذرماه افتتاح می شود.

پورهاشمی اظهارداشت: تا پایان امسال مابقی پروژه های بهداشتی در کشور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: با اجرای پروژه های یاد شده که دو میلیون و ۲۰۰هزار مترمربع به فضای درمانی و بهداشتی کشور اضافه خواهد شد تحول اساسی در حوزه بهداشت کشور ایجاد خواهد شد.

مشاور وزیر بهداشت و دبیر مناطق کمتر توسعه یافته تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت کشور تاکنون ۵  هزار میلیارد تومان در اجرای طرحهای بهداشتی کشور کمک کرده است.

وی گفت: در سال گذشته مجمع خیرین بیش از یک هزار میلیارد تومان در اجرای طرح های بهداشتی مشارکت کردند.

پورهاشمی اظهار کرد: همچنین از سوی خیرین ۷۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۶  میلیون مترمریع زمین رایگان در اختیار وزارت خانه بهداشت قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار