نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سنجه و خط‌کش مناسب برای اندازه‌گیری عملکردها گفت: اگر مدیری این خط‌کش را نداشته باشد، در خطر بوده و این در حالی است که یک خط‌کش سنجیده‌ای در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۴۹۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 12 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در جشنواره شهیدرجایی(تجلیل از دستگاه‌های اجرایی) استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: تیم مدیریتی هر سازمان باید اندیشه، ابتکار و خلاقیت برای آن سازمان داشته و با اجزا و عوامل سازمان در تعامل باشد.

وی افزود: مدیران در سازمان باید در سازمان‌ها، ارتباط‌های فراسازمانی به نوعی که سازمان را به سمت یکپارچه بودن هدایت کند، مدنظر داشته باشند و ارتباط در سازمان به صورت یکپارچه و به هم تنیده باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت‌های مدیران امروز سنگین‌تر است چراکه در بسیاری از سازمان‌ها محدودیت وجود دارد و نقش مدیر را برجسته‌تر می‌کند و بر این اساس مدیران باید با برنامه حرکت کرده و بهره‌مندی بیشتری را از ظرفیت‌های موجود داشته باشند.

محمدی ادامه داد: در تعریف سنجه و خط‌کش مناسب برای اندازه‌گیری عملکردها می‌توان گفت که اگر مدیری این خط‌کش و سنجه را نداشته باشد، در خطر بوده و این در حالی است که یک خط‌کش سنجیده‌ای در استان قزوین وجود ندارد.

وی یادآور شد: در ادارات باید به جایی برسیم که مدیران مُهر استاندارد بگیرند و در عرصه مدیریت باید به افزایش ضریب بهره‌وری در حوزه‌های اجتماعی و سایر توجه کنند چراکه در این زمینه کشور با سایر کشورها همراه نبوده‌ایم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط موجود امروز باید از مدیران صمیمانه تشکر کنیم که در تنگناهای موجود خدمت ارائه می‌کنند و نارضایتی در سطح ادارات در سطح پایینی بوده که این نشان‌دهنده ظرفیت مناسب مدیران استان است.

محمدی ادامه داد: برای جشنواره امروز 887 شاخص در بخش‌های عمومی و استانی احصا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار