استاندار تأکید کرد:
استاندار در ستاد ساماندهی امور جوانان بر ضرورت استفاده و به‌کارگیری از ظرفیت جوانان در حوزه صنایع‌دستی استان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۹۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 13 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، فریدون همتی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جوانان دارای نیازهای متنوعی هستند که برآورده ساختن آن‌ها به همت و تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها نیازمند است.

وی گفت: ستاد ساماندهی جوانان به‌منظور رسیدگی بهتر به نیازها و خواسته‌های این قشر باید بیشتر فعال شود.

استاندار در ادامه خواستار تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در استان شد و خاطرنشان کرد: این مهم می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان قزوینی مؤثر باشد.

همتی افزود: به‌منظور پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی باید شاهد هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های فعال در این حوزه باید یکدیگر بود.

وی در ادامه به فعالیت‌های جوانان در حوزه صنایع‌دستی اشاره کرد و گفت: برای بازاریابی محصولات صنایع‌دستی جوانان باید برنامه منسجم صورت گیرد و این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: جوانان فعال در حوزه صنایع‌دستی باید برای حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی حمایت شوند تا شاهد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در این بخش باشیم.

همتی تصریح کرد: ظرفیت جوانان باید در بخش‌های مختلف بکار گرفته شود و در این راستا نگاه جامع به حوزه صنایع‌دستی امری حائز اهمیت بوده که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مسئولان باید با ابتکارات مبتنی بر دستاوردها و اهداف تعیین‌شده اقدام کرده و با برنامه‌ریزی مدون حرکت کنند.

استاندار قزوین با اشاره به اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی گفت: خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی درزمینهٔ اشتغال جوانان در حوزه صنایع‌دستی اقدامات خوبی انجام داده به‌طوری‌که سال گذشته ۸۰۰ و امسال تاکنون ۱۵۵ شغل جدید ایجاد کرده است.

همتی ادامه داد: فعال کردن نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و حمایت از جوانان در این بخش در دستور کار است که مدیران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: در راستای برنامه‌ریزی جامع در حوزه جوانان، خانه جوان در تمام شهرستان‌ها بر اساس تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی مربوط راه‌اندازی می‌شود که اعتبارات خوبی نیز در این طرح تخصیص داده‌شده است.

 به گزارش ایسنا، در این مراسم ۵ دستگاه برتر ستاد امور جوانان استان قزوین تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار