رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهرقزوین :
رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و سرپرست شهرداری قزوین از سیمی تریلر و مجتمع دفن بهداشتی زباله واقع در مجتمع محمدآباد بازدید و با مراحل جمع آوری ، انتقال ، پردازش و دفن زباله های شهر قزوین آشنا گردیدند .
کد خبر: ۴۹۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 13 September 2017
به گزارش تابناک قزوین دکترسیده منیره قوامی ، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهرقزوین در حاشیه  این بازدید گفت : این بازدید براساس تصمیم شورا و در جریان بررسی وضعیت شرکت پسماند " نصر " محمد آباد و با هدف اطلاع از آخرین وضعیت انتقال و دفن زباله شهر قزوین صورت گرفته است .
وی تصریح کرد: باتوجه به موقعیت سیمی تریلر در جنوب شهر قزوین و با توجه به استقرارآن در مجاورت مراکز تجاری ازیکسو و آرامستان بهشت رضوی از سوی دیگر ، انتخاب مکان جدید با وسعت بیش تر در خارج از شهر تاکید می گردد .
دکتر قوامی با مثبت ارزیابی کردن خدمات سازمان مدیریت پسماند شهر قزوین یادآور شد : یکی از مهمترین سیاست ها و اهداف کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری فرهنگ سازی " کاهش تولید زباله " در قزوین است، چراکه درحال حاضر 30 درصد از هزینه های شهرداری صرف جمع آوری زباله می شود، کاری که هیچ گاه برای مدیریت شهری سود ده نبوده و بنابراین برای کاهش این گونه هزینه ها راهی جز کم تر نمودن مقدار تولید زباله باقی نمی ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار