در راستای رفع مشکلات روستائیان بخش الموت غربی:
در راستای رفع مشکلات روستائیان، نماینده قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از روستاهای بخش الموت غربی بازدید کرد.
کد خبر: ۴۹۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 13 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حمیده زرآبادی روز چهارشنبه به همراه اکبر رحمتی بخشدار الموت غربی، عباس آقاعلیخانی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان قزوین ودیگر مسئولین شهرستانی از روستاهای قسطین لار، هریف، قسطین رود و کمال آباد، کارندچال، مارکین، باغستان، سیمیار، تنوره  و درگ  از روستاهای بخش الموت غربی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات روستاهای مذکور قرار گرفت.

در این بازدید مسئولین ؛ بر لزوم اهمیت و توجه  به مشکلات مناطق محروم و مرتفع کردن آن  تاکید و رفع مسایل و مشکلات و  تسریع در امر خدمت رسانی به مردم خطه الموت غربی در دستور کار، پیگیری  و اجرا قرار گرفت.

این بازدید که از ۹ روستای منطقه الموت غربی انجام شد ساکنین روستاهای مذکور مسایل و مشکلات خود را مطرح که برخی از آنها مرتفع و دستورات لازم صادر شد و برخی دیگر از این درخواستها و مشکلات جهت پیگیری های بعدی به سرکار خانم زرآبادی  نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی  در این بازدیدها  یاد آور شد : جهاد کشاورزی استان قزوین نقش بسزایی در راستای خدمت رسانی به روستاییان در زمینه های مختلف؛ تجهیز باغات و مزارع کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری، انتقال آب به مزارع کشاورزی، ایجاد کانال و لوله گذاری و اجرای طرح های  کشاورزی در روستاهای استان علی الخصوص منطقه الموت داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار