رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین‌زهرا از نظارت بهداشتی بر تولید 1 میلیون و 52 هزار و 340 قطعه جوجه نیمچه گوشتی در 5 ماهه نخست سال 96 در واحدهای پرورش طیور گوشتی شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ 13 September 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، مهدی مهرزاده گفت: اداره دامپزشکی بوئین‌زهرا بر کلیه مراحل بهداشتی- قرنطینه‌ای ازجمله جوجه ریزی، پرورش، کشتار و عرضه به بازار مصرف نظارت دارد.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور تأمین امنیت و سلامت گوشت مرغ تولیدی مراقبت‌های بهداشتی هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی دامپزشکی درزمینهٔ رعایت شرایط امنیت زیستی، واکسیناسیون، نمونه‌برداری و بازدیدهای دوره‌ای در واحدهای مرغ گوشتی صورت می‌گیرد.

مهرزاده در پایان بابیان اینکه رعایت کلیه موازین بهداشتی-قرنطینه‌ای و اجرای دقیق و کامل برنامه واکسیناسیون منجر به کاهش بروز بیماری و افزایش ارزش‌افزوده و پایداری تولید می‌گردد، اطمینان داد اداره دامپزشکی بوئین‌زهرا با تمام توان علمی و تجربی در راستای تولیدی سالم و بهداشتی برای مصرف‌کنندگان و با صرفه اقتصادی جهت تولیدکنندگان اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار