یک فعال فرهنگی در شهرک مهرگان با بیان این مطلب اظهار کرد: برای شهری با 50 هزار نفر جمعیت نمی توان تنها 3 مسجد در نظر گرفت.
کد خبر: ۴۹۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 17 September 2017
محمدکاکاوند، فعال فرهنگی شهرک مهرگان در گفتگو با تابناک قزوین با اشاره به معضلات فرهنگی این شهرک نوساخته مسکن مهر، اظهار کرد: از ابتدا نیازهای فرهنگی شهرک مهرگان در نظر گرفته نشده و باعث شده تا برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی را برای این شهرک و اهالی آن مشاهده کنیم.
وی افزد: مساجد پایگاه فعالیت های فرهنگی و مذهبی است اما این روزها همین پایگاه ساده فرهنگی نیز در مهرگان دیده نشده است/
کاکاوند عنوان کرد: عدم توجه به مسائل فرهنگی و در نظر نگرفتن ابزارهای لازم برای این حوزه، این شهرک و اهالی آن را با مشکل روبرو کرده است.
وی با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی بار اساسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی این شهرک را به دوش میکشند، ادامه داد: برای یک شهرکی که قرار است میزبان 50 هزار با فرهنگ های مختلف باشد تنها 3 مسجد در نظر گرفته شده است و این نسبت خوبی نیست.
این فعال فرهنگی با اشاره به تشییع و تدفین دو شهید گمنام در این شهرک، بیان کرد: امیدواریم مزار این دو شهید به محلی برای تجمیع فعالیت های فرهنکی تبدیل شود.
کاکاوند اضافه کرد: عطش مردم در استقبال از فعالیت های فرهنگی در شهرک مهرگان بسیار بالا است و این نیازمند این امر است که همه مسئولین پای کار بیایند و به دنبال راه حلی برای حل مشکلات فرهنگی شهرک مهرگان با برگزاری برنامه های فرهنگی باشند.
برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار