معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خواستار شد
معاون پشیتبانی و مدیریت توسعه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از مسؤولان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک درخواست می‌شود از ظرفیت نمایندگان مجلس برای برطرف شدن برخی از چالش‌های موجود در آموزش و پرورش استفاده کنند.
کد خبر: ۴۹۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مرتضی سمیعی در مراسم معارفه  سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار داشت: از سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک انتظار داریم در اجرایی کردن برنامه‌های سند تحول بنیادی و ساحت‌های آن  که از اسناد بالا دستی  محسوب می‌شود دقت و توجه ویژه داشته باشد.

وی بر خرد جمعی و همفکری و تعامل سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با سایر ارگان‌ها و نهادها را  امری بسیار مهم  ذکر کرد و افزود: از ظرفیت‌های شورای آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف این نهاد فرهنگی باید به صورت بهینه استفاده شود.

معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بر تعامل سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با امام جمعه شهر آبیک به عنوان پدری معنوی این شهر تاکید و تصریح کرد: مسؤولان آموزش و پرورش باید از ظرفیت امام جمعه  شهر آبیک در مسائل معنوی و فرهنگی استفاده کنند.

سمیعی افزود: از مسؤولان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک درخواست می‌شود از ظرفیت نمایندگان مجلس برای کسب اعتبارات بیشتر و برطرف شدن برخی از چالش‌های موجود در آموزش و پرورش استفاده کنند.

وی ادامه داد: اصل و اقتصاد آموزش و پرورش ساماندهی سازمان‌دهی نیروهای انسانی است که باید به این مهم توجه و دقت لازم صورت گیرد.

این مسؤول مدرسه را اردوگاه دانایی دانست و اضافه کرد: موفقیت هر مدرسه  به نگاه خوب مدیران در اجرای برنامه‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی دارد که موجب رشد و توسعه و تعالی آموزش و پرورش می‌شود.

معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: محور تحول علمی، فرهنگی، تربیتی و تمام فعالیت‌های آموزش و پرورش در مدرسه است که از ظرفیت مدیران باید به نحو مطلوب استفاده شود.

سمیعی بیان کرد: مهم‌ترین ظرفیت اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک مردم متدین، خوب و فرهنگیان  بسیار خوب است که باید به نحو احسن از ظرفیت منابع انسانی این شهرستان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بهره برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار