مدیر شرکت برق آبیک خبر داد
مدیر شرکت برق شهرستان آبیک از آغاز احداث و نصب شبکه روشنایی جدید در شهرک بعثت اعم از بلوارها، خیابان‌ها و کوچه‌های فاقد روشنایی از ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک، اظهار داشت: احداث و نصب شبکه روشنایی در شهرک بعثت شهر آبیک اعم از بلوارها، خیابان‌ها و کوچه‌های فاقد روشنایی از ماه آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: پیمانکار پروژه احداث و نصب شبکه روشنایی شهرک بعثت مشخص شده و با دو میلیارد و 500 میلیون ریال این پروژه اجرا می‌شود.

مدیر شرکت برق شهرستان آبیک  ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه احداث شبکه روشنایی در شهرک بعثت شهر آبیک از مهر ماه آغاز شده و تا دی ماه امسال به اتمام می‌رسد.

محمدی از اصلاح شبکه 20 کیلو ولت روستای سائین‌دره خبر داد و گفت: اصلاح و تعمیر این شبکه به طول هفت کیلومتر بوده که اجرای این پروژه آغاز شده است.

وی به اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای مورآباد بخش بشاریات شهرستان آبیک به طول سه کیلومتر اشاره کرد و افزود: شبکه فشار ضعیف خیابان شهید رضایی شهر آبیک هم به طول 1.5 کیلومتر اصلاح می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای امرودک بخش مرکزی شهرستان آبیک به طول یک هزار و 700 متر در دستور کار قرار دارد.

مدیر شرکت برق شهرستان آبیک  یادآور شد: اصلاح شبکه‌های فشار ضعیف روستاهای مذکور ماه آینده اجرایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار