مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گردشگری با ظرفیت های بسیار خوبی که دارد در صورت حمایت جدی می تواند پیشران توسعه اقتصادی کشور و استان قزوین باشد.
کد خبر: ۴۹۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 23 September 2017
به گزارش تابناک قزوین خبرنگار مهر، جواد حضرتی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که روز شنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد گردشگری در شرایط کنونی از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید برای تحقق آن همت کنیم.

وی بیان کرد: گردشگری این ظرفیت را دارد تا پیشران اقتصاد کشور و استان باشد به شرط آن که با اهمیت دادن به آن برای استفاده از ظرفیت ها گامی اساسی برداشته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآورشد: برای رونق گردشگری نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم تا با آورده های خود در این راه حرکت کنند و همراه دولت در اجرای طرح ها باشند.

وی اضافه کرد: توسعه اقامت گاههای بوم گردی و احداث هتل برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی از مهمترین کارهایی است که باید در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

حضرتی با ارائه گزارشی از وضعیت هتل های در دست ساخت در استان گفت: یک هتل ۴ ستاره در تاکستان در مرحله تکمیل است و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین تسهیلات مورد نیاز در ماههای آینده قابل افتتاح است.

وی بیان کرد: همچنین مجتمع بزرگ ورزشی تفریحی شهر قزوین به اعتبارات ۱۰ میلیارد تومانی برای راه اندازی هتل ۴ ستاره خود نیاز دارد که این هتل با ظرفیت ۷۰ سوئیت می تواند به رونق گردشگری استان کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین یادآورشد: مجموعه آب درمانی در شهر آبگرم در صورت حمایت و تکمیل مجموعه های خود می تواند اقتصاد غرب استان را متحول کند که در این راستا ۲۰ میلیارد تومان مصوب شده که باید با سرعت بیشتری به متقاضی داده شود تا قبل از فصل سرما فعالیت عمرانی خود را آغاز کند.

وی اظهارداشت: دو حمام و یک کاروانسرا نیز برای تبدیل شدن به مجموعه های گردشگری آماده اجرای طرح هستند که باید تسهیلات بانکی را در اختیار آنها قرار دهیم که از استاندار محترم انتظار داریم برای پیگیری سریع دستور لازم را صادر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار