سرپرست شهرداری قزوین:
سرپرست شهرداری قزوین گفت: باید شهرداری قزوین از بدهی که نسبت به بانک شهر دارد، خارج شود تا دیگر بابت این موضوع متحمل زیان نباشد.
کد خبر: ۴۹۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 24 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به تقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی صفری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: آنچه در بی‌.آر.تی در نظر گرفته‌ایم بی‌.آر.تی واقعی نیست بلکه بخشی از اجرای خطوط تندرو اتوبوسرانی است.

وی افزود: باید موضوع ترافیک در خیابان‌های شهر قزوین همانند محمدرسول‌الله(ص)، تقاطع مدنی و تقاطع نادری برطرف شود به همین دلیل این موضوع در کمیسیون ترافیک و حمل و نقل مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست شهرداری قزوین بیان کرد: موضوع مالی اجرای بی‌.آر.تی برطرف شده به همین دلیل در اجرای این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد تا تردد در جنوب به شمال شهر قزوین و بالعکس آسان شود.

صفری با بیان اینکه راه‌اندازی بی‌.آر.تی در شهر قزوین ضروری است، یادآور شد: این موضوع می‌تواند در کاهش حجم بار ترافیک و تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان قزوینی کمک مؤثری کند.

این مسؤول به بدهی شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: نگاه به این موضوع متفاوت است و هرکس با دیدگاه خود می‌نگرد اما آنچه مهم بوده دیون مجموعه مدیریت شهری به بانک شهر است.

سرپرست شهرداری قزوین اضافه کرد: شهرداری قزوین بدهی که به بانک شهر دارد بابت آن بیش از 28 درصد سود پرداخت می‌کند که این روند منطقی نیست و باید جلوی آن گرفته شود.

صفری یادآور شد: تاکنون شهرداری قزوین با بانک شهر چندین جلسه برگزار کرده تا بتواند بدهی‌ها را مشخص کند و راهکاری برای پرداخت آن صورت گیرد.

وی بیان کرد: آنچه روشن است باید شهرداری قزوین از بدهی که نسبت به بانک شهر دارد خارج شود تا دیگر بابت این موضوع متحمل زیان نباشد.

سرپرست شهرداری قزوین مطرح کرد: همچنین باید پروژه‌های نیمه تمام ساماندهی شود تا دیگر شهرداری قزوین بابت این پروژه‌ها دچار بدهی نشود.

* ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری قزوین

صفری به نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه نیروهای شهرداری قزوین در حال بازنشستگی هستند این مجموعه نیازمند نیروی متخصص بوده به همین دلیل به مرور زمان جذب شدند.

این مسؤول با بیان اینکه بدنه شهرداری قزوین باید کوچک باشد و از بزرگ شدن آن خودداری شود، خاطرنشان کرد: براساس چارت سازمانی باید شهرداری یک هزار و 400 نیرو داشته باشد اما اکنون این آمار نزدیک به دو هزار و 600 نیرو است که به دلایل مختلف از این مجموعه حقوق دریافت می‌کنند.

سرپرست شهرداری قزوین یادآور شد: استفاده از نیروهای متخصص و جذب آن‌ها در دستور کار شهرداری است تا بتواند فعالیت‌های مؤثری را در این مجموعه انجام دهد.

صفری به ساماندهی نیروهای شهرداری قزوین اشاره کرد و ادامه داد: ین نیروها براساس تنظیم شیوه‌نامه‌ای تبدیل وضعیت می‌شوند و به کسی ظلم نمی‌شود.

وی اضافه کرد: تبدیل وضعیت نیروها بدون تبعیض براساس سوابق و تحصیلات صورت می‌گیرد و کسانی که تعصب کاری دارند و توانمند هستند همه از امنیت شغلی برخوردار می‌شوند و کسی از این موضوع نگران نباشد.

سرپرست شهرداری قزوین عنوان کرد: همه مسؤولان مجموعه مدیریت شهری باید در رفع بدهی‌های شهرداری قزوین کمک کنند تا این موضوع برطرف شود.

صفری در ادامه پاسخ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین را در خصوص بدهی‌های شهرداری و ساماندهی نیروی انسانی پاسخ داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار