مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبیک:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: با عدم وابستگی، استقلال سیاسی و مدیریت هرچه تمام‌تر جنگ به رهبری حضرت امام(ره) و رزمندگان پا به رکاب رهبری، با عزت هرچه بیشتر جنگ تحمیلی به پایان رسید.
کد خبر: ۴۹۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 24 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام محمد پنجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک  اظهار داشت: شاید بخشی از اهداف شهدا و ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای شرکت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دفاع از وطن، ناموس و کیان و مرز و بوم ایران اسلامی بوده اما در کیان حفظ اسلام به معنای کلی از اهداف اصلی بوده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل حاکمیت دین اسلام هجمه‌ها علیه کشور آغاز شد و عمده هدف دشمن هم از بین بردن اسلام بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دین در عرصه سیاست حاکم شد، استکبار جهانی به این نتیجه رسید که با تحمیل جنگ انقلاب نوپای اسلامی را از پا در آورد که شخص نادان و جاهلی به نام صدام را برای این کار انتخاب کردند.

پنجی اضافه کرد: پس از انتخاب صدام برای تحمیل جنگ علیه ایران، استکبار جهانی حمایت همه‌جانبه از وی کرد تا نظام نوپای اسلامی را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نیروی نظامی، آرایش و تمرین نظامی و ابزار و امکاناتی نداشت به همین دلیل دشمنان فکر می‌کردند با یک حمله کار ایران تمام می‌شود اما به مدد ایمان، ایمان، باور، فداکاری و جهاد در راه خدا توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس تمام نقشه‌های دشمنان بر باد رفت.

این مسؤول تصریح کرد: با دفاع جانانه هشت ساله رزمندگان و ایثارگران، وجبی از خاک ایران اسلامی از دست نرفت و کیان نظام اسلامی حفظ شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با بیان اینکه نظام اسلامی هیچ‌گاه از جنگ استقبال نکرده و زمان حمله دشمنان جانانه  دفاع می‌کند، افزود: در دوران جنگ تحمیلی خسارت بسیاری بر کشور و مردم وارد شد و کشور به سمت پسرفت و عقب‌ماندگی رفت اما به فرموده امام خمینی (ره) «جنگ هشت ساله یک نعمت بود» که معنا و مفهوم این جمله امام کسب دستاوردهای بسیار خوب در عرصه دفاع مقدس بوده است.

پنجی ادامه داد: ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی و بدون اسلحه اما با تکیه بر ایمان و اعتقادات و توکل به خدای متعال بر دشمنان غلبه یافت.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن با دفاع جانانه ثابت کردیم که متجاوز نبودیم که در مجامع عمومی و بین‌المللی متجاوز بودن عراق به اثبات رسید و ایران فقط  از خود دفاع کرد.

این مسؤول با ذکر اینکه هیچ کشوری در دوران جنگ تحمیلی به ایران کمک نکرد، اذعان کرد: با عدم وابستگی، استقلال سیاسی و مدیریت هرچه  تمام‌تر جنگ به رهبری حضرت امام(ره) و رزمندگان پا به رکاب رهبری، با عزت هرچه بیشتر جنگ تحمیلی به پایان رسید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک عزت، آزادی و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم‌ترین آرمان شهدا بر شمرد و افزود: احیای ولایت فقیه در دوران معاصر مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که آحاد جامعه به تأسی از شهدا باید به شکل عملی در حفظ این دستاورد گام بردارند.

پنجی ادامه داد: شهدا زندگی دنیوی و مادی داشتند که این مسائل را کنار گذاشتند و برای اطاعت از امر ولی فقیه به جبهه‌ها رفتند که می‌طلبد ما هم بر مبنای حرکت شهدا گام برداشته و گوش به فرمان ولی فقیه زمان بوده و سراپا گوش به فرمان ایشان باشیم چراکه اطاعت از ولی فقیه انسان را به عزت، آسایش، سعادت و کمال می‌رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار