عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: کشورمان رتبه دوم ظرفیت سازی حوزه مخابرات در شمال خاورمیانه را دارا است.
کد خبر: ۴۹۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 25 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، بابک تراکمه عصر شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: وجود 70 میلیون مشترک تلفن همراه در کنار 30 میلیون مشترک ثابت بیانگر این می باشد که کشورمان شاهد تحولات شگرفی در حوزه مخابراتی بوده است.
وی به ظرفیت های حوزه اشتغال در حوزه مخابرات نیز اشاره کرد و گفت: شرکت مخابرات در حوزه کسب و کار حرف های زیادی برای گفتن دارد تا جایی که به ازای هر یک میلیون مشترک باند پهن، 80 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می شود.
این مسئول با اشاره به بالا بردن سطح رضایت مشتریان این شرکت با استفاده از کیفیت بخشی به خدمات شبکه ای، یادآور شد: با توجه به ابعاد گسترده خدمات شرکت مخابرات، مشریان نیز توقع ارائه خدمات مناسب را از ما دارند و از این رو با بهره مندی از خدمات به روز و فناوری های روز دنیا، به این خواسته باید احترام گذاشته شود.
تراکمه به چالش های اقتصادی کشور، تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در زمینه تلاش برای رفع دغدغه های معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات با توجه به روند رو به رشد جهانی آن، همواره در حوزه کسب و کار حائز اهمیت بوده و از این رو باید گام های اساسی و بزرگی را برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در این بخش برداریم.
تراکمه افزود: برای همراهی این شرکت با سیاست های وزارت ارتباطات و اطلاعات تلاش های زیادی صورت گرفت و سال گذشته نیز در راستای برنامه های پنج ساله تدوینی خود سامانه ره نگاشت را با هدف جذب سرمایه و رونق کسب و کار را راه اندازی کردیم.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: قزوین به لحاظ شاخص های مخابراتی جزو 10 استان برتر کشور می باشد که این مهم بیانگر آن است که ظرفیت های موجود برای انجام کارهای بزرگتر در این استان وجود دارد.
وی، قزوین را یکه تاز در حوزه صنعت و دانشگاه دانست و گفت: شرکت مخابرات ایران آمادگی این را دارد تا با همراهی این 2 بخش شاهد اتفاقات چشمگیری در حوزه کسب و کار این استان باشد تا جایی که با همراهی شرکت های دانش بنیان می توان قزوین را به عنوان پایلوت بخش کسب و کار در حوزه های فناوری اطلاعات معرفی کرد.
در پایان این مراسم، فرشید مبادرثانی به عنوان مدیر جدیدشرکت مخابرات منطقه قزوین معرفی و از خدمات جلال پورشاکر مدیر قبلی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار