معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: جواب سخنان سخیف ترامپ از سوی رئیس‌جمهور با مشی اعتدال داده شد.
کد خبر: ۴۹۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 25 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل استانداری قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: بازتاب سخنرانی روسای جمهور کشورهای ایران و آمریکا در سازمان ملل متحد بیشتر نمود داشت و ادبیات آقای ترامپ یک ادبیات سخیف و متعلق به دوره قرون‌وسطی بود.

وی افزود: امروزه چنین ادبیات آن‌هم در سازمان ملل جایی که باید محل برقراری صلح باشد نوعی بی‌منطقی و غیرقابل‌دفاع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: با زور و قلدری نمی‌توان جلوی پیشرفت‌های کشورهای دنیا را گرفت و فرهنگ، تمدن، گفت‌وگو و اعتدال در دنیا امروز می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و ایران با همین منطق و شاخص‌ها با دنیا در تعامل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار صحبت‌های ترامپ را غیره دیپلماتیک خواند و گفت: حرف‌های مداخله‌جویانه آقای ترامپ در سازمان ملل کار غیرحرفه‌ای بود.

وی گفت: عدم پایبندی و اجماع به فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های آقای ترامپ بود آن‌هم در زمانی که تمام دنیا به صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران ایمان آورده‌اند.

شاهرخی همچنین صحبت‌های رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان بین‌الملل را بر اساس مبنای دینی و فرهنگی خواند و گفت: رئیس‌جمهور جواب سخنان سخیف و بی‌منطق رئیس‌جمهور آمریکا را با منطق داد.

وی بابیان اینکه اگر نگاهی به خبرگزاری‌های دنیا داشته باشیم تحلیل صحبت‌های رئیس‌جمهور ایران و آمریکا در کنار هم قرار داده‌اند، افزود: جواب پاسخ‌های سخیف رئیس‌جمهور آمریکا با مشی اعتدال رئیس‌جمهور ایران داده‌شده است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه همزیستی و منطق در صحبت‌های رئیس‌جمهور ایران موج می‌زد، خاطرنشان کرد: ویژگی‌های ملت ما اعتقاد به دین مبین اسلام و تعالیم اسلامی، مش اعتدال، همزیستی مسالمت‌آمیز با همه ادیان گروه‌های سیاسی و جریانات فکری با حفظ عزت ملی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار