بهمن عسگری کاراته‌کای الوندی در جریان رقابت‌های لیگ جهانی ترکیه صاحب نشان ارزشمند طلا شد.
کد خبر: ۴۹۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 26 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین ، پیکارهای لیگ جهانی کاراته در حالی به میزبانی ترکیه برگزار شد که در وزن منهای 75 کیلوگرم این مسابقات بهمن عسگری کاراته‌کای شایسته استان موفق شد یک بار دیگر با پیکارهای جذاب خود و با پشت سر گذاشتن تمام رقبا سکوی ارزشمند قهرمانی را از آن خود کند.

عسگری که حالا یکی از با تجربه‌ترین ملی‌پوشان کاراته کشور محسوب می‌شود، به خوبی توانسته در طول سال‌های اخیر اعتماد و نظر کادر فنی را به توانایی‌های خود جلب کند و با گرفتن کسب نشان در رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی نشان دهد که برای کسب موفقیت از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

بهمن عسگری که حالا یکی از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ استان قزوین محسوب می‌شود، روند موفقیت های خود را از رده سنی جوانان و با کسب نشان طلای پیکارهای 2009 قهرمانی جوانان جهان در مالزی آغاز کرده و حالا پس از گذشت هشت سال این بار در پیکارهای لیگ جهانی کاراته برای جامعه ورزشی استان و کشورمان افتخارآفرینی کرد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب موفقیت ارزشمند بهمن عسگری ملی‌پوش شایسته استان در پیکارهای لیگ جهانی کاراته اظهار داشت: عسگری در جریان این مسابقات به خوبی موفق شد حریفان را از پیش رو بردارد و نشان ارزشمند طلا را از آن خود کند.

حمیدرضا داوری افزود: عسگری در دور ابتدایی رقابت‌های لیگ جهانی کاراته ابتدا مقابل حریفی از مقدونیه قرار گرفت و مقابل این حریف کار سختی نداشت و موفق شد با نتیجه هشت بر دو این کاراته‌کا را مغلوب کند.

وی عنوان کرد: ملی‌پوش کاراته استان در دورهای دوم و سوم هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و موفق شد به ترتیب مقابل کاراته‌کاهایی از کشورهای روسیه و عربستان با نتیجه هفت بر صفر و هشت بر دو پیروز شود و جواز شرکت در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

دبیر هیأت کاراته استان اضافه کرد: بدون شک دیدار بهمن عسگری مقابل حریفی از ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی یکی از دیدارهای سخت عسگری بود، چراکه وی در حالی که تا آخرین ثانیه‌ها سه امتیاز از حریف خود عقب افتاده بود، موفق شد با یک مواشی‌گری زیبا در آخرین لحظات نتیجه این دیدار را چهار بر سه به سود خود عوض کند.

داوری یادآور شد: عسگری در دیدار نیمه‌نهایی هم مقابل حریفی از آذربایجان با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و با شایستگی جواز شرکت در دیدار پایانی را کسب کرد.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: ملی‌پوش الوندی کشورمان در دیدار نهایی وزن منهای 75 کیلوگرم هم خوش درخشید و موفق شد با نتیجه سه بر صفر ضمن شکست حریفی از ژاپن با اقتدار نشان زرین طلای این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته را از آن خود کند.

گفتنی است، پیش از این لیلا برجعلی و امیررضا میرزایی دو کاراته‌کای دیگر استان هم در این رقابت‌ها به ترتیب نشان‌های نقره و برنز کسب کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار