به مناسبت هفته دفاع مقدس
یادواره شهدای شهر محمدیه با حضور مسؤولان و خواهران بسیجی این شهر در مزار شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 26 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یادواره شهدای شهر محمدیه با حضور مسؤولان و خواهران بسیجی این شهر در مزار شهدای گمنام عصر دیروز برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: امیدوارم ادامه‌دهنده راه شهدا به ویژه شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس باشیم.

علیرضا حیدری افزود: دفاع مقدس یادآور هشت سال غرورآفرینی ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

وی یادآور شد: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که به ثبت رسیده و هیچ‌گاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود و آن‌هایی که به دنبال کمرنگ‌تر شدن ارزش‌های دفاع مقدس هستند، بدانند تا شهید و راه شهادت وجود دارد، نمی‌گذاریم ذره‌ای از این ارزش‌ها کم شود و تا پای جان آن را حفظ می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اضافه کرد: دفاع مقدس تمام شده اما دفاع همچنان باقی است و استکبار و توطئه‌های مستکبران ادامه دارد.

حیدری مطرح کرد: بانوان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان اسلام از روزی که حمله رژیم بعثی آغاز شد، در کنار رزمندگان در نبردها، پشتیبانی‌ها و خدمات‌رسانی و غیره کمک‌رسان بودند و حضور فعالی داشتند.

گفتنی است در پایان این برنامه از مادران شهدای شهر محمدیه تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار