بسکتبالیست‌های جوان استان قزوین جواز شرکت درمرحله سوم مسابقات قهرمانی جوانان کشور را کسب کردند.
کد خبر: ۴۹۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 26 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال جوانان استان قزوین در ادامه رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان کشور موفق شد با برتری مقابل رقبا راهی مرحله سوم این پیکارها شود.

در مرحله دوم این رقابت‌ها که به میزبانی گلستان برگزار شد، تیم بسکتبال جوانان استان عملکرد خوبی داشت و موفق شد با کسب یک پیروزی و یک شکست جواز شرکت در مرحله سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند.

بسکتبالیست‌های جوان استان در مرحله دوم این رقابت‌ها درحالی درگروه یک با تیم های کهگیلویه و بویر احمد ، گلستان و کرمانشاه هم گروه شدند که  با توجه به انصراف کرمانشاه از حضور در این رقابت ها دو دیدار را مقابل حریفان برگزار کردند.

دو دیداری که نتیجه آن برای بسکتبالیست‌های استان برتری مقابل تیم کهگیلویه و بویر احمد و شکست نزدیک مقابل گلستان بود تا تیم استان به همراه میزبان به جمع هشت تیم برتر مسابقات بسکتبال جوانان کشور راه پیدا کند.

حضور بسکتبالیست‌های جوان استان در جمع هشت تیم برتر کشور بدون شک می‌تواند نویددهنده روزهای خوبی برای این رشته ورزشی در استان باشد، روزهایی که با مدیریت و برنامه‌ریزی هرچه بهتر مسؤولان این هیأت ورزشی می‌تواند در سال‌های آتی شکوفایی برای استان به بار آورد و چهره‌های با استعدادی را به جامعه ورزشی بسکتبال کشور معرفی کند.

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به راهیابی بسکتبالیست‌های استان به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی جوانان کشور اظهار داشت: تیم بسکتبال جوانان استان در  مراحل اول و دوم پیکارهای قهرمانی کشور عملکرد قابل قبولی داشته و انتظار می‌رود بسکتبالیست‌های قزوینی بتوانند در مرحله سوم این مسابقات بهترین نمایش خود را مقابل رقبا انجام دهند.

امید حمیدی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال جوانان استان در مرحله دوم مقابل تیم کهگیلویه و بویر احمد با نتیجه 71 بر 51 پیروز شد، افزود: بسکتبالیست‌های استان در دیدار دوم خود مقابل گلستان میزبان رقابت‌ها بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و در پایان با نتیجه نزدیک 51 بر 50 و تنها با یک امتیاز اختلاف نتیجه را به تیم گلستان واگذار کردند.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم بسکتبال جوانان استان در مرحله سوم پیکارهای قهرمانی کشور بتواند با عملکردی بهتر به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان کشور راه پیدا کند.

گفتنی است، مرحله سوم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان کشور در حالی به میزبانی گلستان برگزار شد که حسن باباپور و امیررضا حیدری به عنوان سرمربی و سرپرست هدایت تیم استان را بر عهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار