در سال تحصيلی جديد صورت گرفت
مديرعامل سازمان تاکسيرانی شهرداری قزوين گفت: در سال تحصيلی جديد برای بيش از یک هزار و 400 دستگاه خودروی سرويس مدارس مجوز فعاليت توسط این سازمان صادر شد.
کد خبر: ۴۹۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 26 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عبدالعلی دربندی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تسلیت ماه محرم و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-97 اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اقدامات گسترده‌ای را در راستای ارائه خدمات به شهروندان به ویژه دانش‌آموزان مدارس ارائه داده است که از نمونه آن‌ها می‌توان به صدور مجوز فعالیت برای بیش از یک هزار و 400 دستگاه خودروی سرویس مدارس اشاره کرد.

وی از اجرای سامانه پایش ناوگان دانش آموزی(سپند) در استان قزوین خبر داد و گفت: این سامانه برای نخستین بار در کشور در این استان به صورت پایلوت اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای سامانه سپند ایجاد امنیت برای دانش‌آموزان، اطمینان خاطر برای اولیای آن‌ها، نظارت مدیران مدارس و این سازمان بر فعالیت رانندگان و غیره است.

دربندی‌زاده یادآور شد: یک دوره کارگروه آموزشی سامانه سپند در تاکسیرانی قزوین با حضور کارشناسان برگزار شد، که امیدواریم با اجرای این سامانه خدمت ویژه‌ای به دانش‌آموزان ارائه شود چراکه آن‌ها آینده‌سازان کشور هستند.

این مسؤول اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران و دانش‌آموزان در ایام سال تحصیلی بوده که برای بیش از 900 نفر راننده مرد و 450 نفر راننده زن مجوز استفاده از خودرو جهت سرویس مدارس و مسافران صادر شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین مطرح کرد: رانندگان تاکسی‌های گردشی، ون، شرکتی و خودروهای شخصی با دریافت مجوز از سوی این سازمان در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

دربندی‌زاده خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته نظارت و بازرسی توسط پلیس راهور از راه‌ها و جاده‌ها و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از سرویس مدارس استان صورت می‌گیرد تا در این زمینه مشکلی برای دانش‌آموزان به وجود نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار