معاون استاندار قزوین خبر داد
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری قزوین از آغاز طرح آمایش مرحله 12 اتباع خارجی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 26 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری قزوین، سیدسعید شاهرخی اظهار داشت: فراخوان اتباع مشمول طرح و صدور نوبت برای شرکت در طرح آمایش مرحله 12 با همکاری دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی صورت می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به خانوارهای واجد شرایط برای شرکت در طرح آمایش 12، خانوارهایی که سرپرست یا یکی از اعضا خانوار حضور نداشته باشند، خانوارهایی که به دلیل انتقال یا ازدواج محل ثبت‌نام و مراجعه آن‌ها به دفاتر خدمات اتباع خارجی هنوز مشخص نشده و خانوارهای آسیب‌پذیر طبق بندهای اعلامی افزود:  پس از تأیید وضعیت آن‌ها توسط اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ثبت‌نام و شرکت آن‌ها در طرح آمایش بلامانع است.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار قزوین عنوان کرد: ثبت اطلاعات مشمولان طرح و تکمیل مراحل آمایش 12 و أخذ تعرفه‌های تعیین شده توسط دفاتر خدمات اتباع خارجی از 16 مهر ماه آغاز می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: شرکت در آمایش و چاپ کارت برای دارندگان برگ تردد اصلاحات و تغییرات مربوط به آمایش 10 و 11 پس از تأیید وضعیت آن‌ها توسط اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری در نرم‌افزار آمایش 12 و پرداخت هزینه‌های قانونی بلامانع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار