مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی پروژه زیرسازی و آسفالت پارک صنعتی لیا خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 26 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در بازدید از پروژه زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار اصلی پارک صنعتی لیا اظهار داشت: بلافاصله بعد از ادغام پارک صنعتی لیا با شهرک صنعتی لیا اجرای بیش از سه پروژه عمرانی با انتخاب پیمانکار مجرب عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه  با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریال در مدت زمان ۶ ماه به اجرا در آمده و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی تا دوماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خانپور از اجرای پروژه روشنایی بطول ۱۱۰۰ متر و سرمایه گذاری ۲ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد و پروژه گازرسانی به واحدهای مستقر در آن شهرک بطول ۵ کیلومتر و سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصد خبر داد.

وی یادآور شد: با اجرا و بهره برداری از این طرح، ۱۱۰ واحد صنعتی مستقر در پارک صنعتی  لیا پس از سی سال انتظار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

خانپور بیان کرد: گازرسانی به پارک لیا، بیش از ۳۰ سال از مهم ترین مطالبه صنعتگران این پارک صنعتی بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با بیان اینکه تولیدکنندگان پارک صنعتی لیا پیش از این با مشکلات جدی در زمینه راه دسترسی، روشنایی معابر و انشعاباتی همچون آب، برق و گاز روبرو بودند، افزود: با طرح ادغام پارک با شهرک صنعتی لیا که در تفاهم نامه ای سال قبل با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران منعقد شد، این مشکلات در حال رفع شدن است و بزودی عملیات احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب  لیا که از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان بوده  که در حال حاضر طرح مطالعاتی آن انجام شده و بزودی با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی احداث آن آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار