مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران:
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: پس از پایان عملیات گازرسانی به شهرها و روستاها مدیران استانی باید برای نگهداری مناسب از این تاسیسات برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۴۹۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 26 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سعید مومنی درنشست با هیئت رئیسه شرکت گاز استان قزوین ضمن تسلیت ایام عزاداری حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:روندسفرهای استانی آشنایی با همکاران استانی با هدف تعامل و مشارکت هرچه بیشتر با شرکت های گاز استانی و دریافت پیشنهادات و انتظارات آنها جهت بهبود فرآیندهای سازمان است.
 
مومنی گفت: مدیران سازمان ها در راستای انجام مسئولیت های خود باید مؤلفه های دانش، مهارت و اخلاق را در نظر داشته باشند تا بتوانند سازمان را به سمت تعالی سوق دهند.

وی افزود: مدیر یا مسئول یک واحد در وهله اول باید دانش کافی برای تسلط بر کار داشته باشد و در کنار آن از مهارت لازم و چابکی نیز برخوردار باشد و در کنار آن اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران بااشاره به نزدیک بودن اتمام عملیات گازرسانی به آخرین شهر استان قزوین تصریح کرد: شرکت های گاز استانی پس از اتمام گازرسانی به شهرها و روستا ها می بایست برای نگهداشت تجهیزات گاز و ارتقاء رضایتمندی و خدمات رسانی بهتر به مشترکین فعالیت کنند.

در ادامه بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گزارشی از فعالیت و عملکرد شرکت و همچنین اهداف آتی آن ارائه کرد.

بوشهری افزود: در چهار سال گذشته در زمینه گازرسانی به روستاها در استان قزوین اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و هم اکنون ۷۹ درصد خانوارهای روستایی استان در ۴۱۳ روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و ۲۴ شهر استان گاز دارند و ۳۸۳ هزار مشترک خانگی در استان از نعمت گاز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآورشد: علاوه بر پیشرفت های چشمگیر در زمینه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار می توان به اقدامات برجسته ای همچون گازرسانی به ۲ هزار و ۵۶۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ، شبکه گذاری بیش از ۶۵۰ کیلومتر از سال ۹۵ تاکنون که نسبت به سال ۹۴ رشد ۱۶۰ درصدی داشته، تحویل ۳ هزار و ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون، کاهش چشمگیر اتلاف گاز و کسب عنوان دستگاه برتر از جشنواره شهید رجایی در سال جاری از مهمترین موفقیت های شرکت گاز استان قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار