معاون استاندار قزوین:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: استان قزوین دارای سند توسعه اشتغال بوده و طرح کارورزی و تکاپوی اشتغال پایدار روستایی از سیاست‌های دولت است.
کد خبر: ۵۰۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در کارگروه اشتغال استان که به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار و با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، دبیری اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی دغدغه اصلی مسؤولان رفع بیکاری و ایجاد شغل در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه برای توسعه اشتغال باید تدابیری درست بیاندیشیم، ادامه داد: توجه به توسعه اشتغال از جمله اهداف اصلی کارگروه اشتغال است که آن را بر عهده دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در حوزه اشتغال، تقسیم کاری صورت گرفته و در حال حاضر نرخ بیکاری در پایان سال 95 نسبت به سال جاری یک‌دهم کاهش یافته است.

حبیبی عنوان کرد: استان قزوین دارای سند توسعه اشتغال است و طرح‌هایی نظیر طرح کارورزی، تکاپو و اشتغال پایدار روستایی از سیاست‌های دولت بوده که در حال اجرا است.

این مسؤول با اشاره به تعیین سهم هر بخش در سند توسعه اشتغال اضافه کرد: متناسب با سند توسعه اشتغال سهم هر کدام از دستگاه‌ها بر اساس میزان ظرفیت‌های موجود مشخص شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: باتوجه به اینکه راهبرد سال جاری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، می‌طلبد در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای برداشته و برای رونق تولید و اشتغال تلاش کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار